اخبار باشگاه استقلال؛

آخرین برنامه تمرینی استقلالی‌ها قبل از رویارویی با السد

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز عصر آخرین برنامه تمرینی خود را قبل از رویارویی با السد در استادیوم جاسم بن حمد برگزار می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم السد قطر می رود که آبی پوشان امروز عصر آخرین نوبت تمرینی خود را قبل از رویارویی با حریف قطری انجام می دهند.

شاگردان شفر ساعت 19:15 به وقت محلی دوحه آخرین برنامه تمرینی خود را زیر نظر مربیان در استادیوم اصلی السد (جاسم بن حمد )برگزار خواهند کرد.

زمان نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از رویارویی با السد در بازی فردا در چارچوب رقابت های آسیایی امروز عصر ساعت 18:15 به وقت محلی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

٣ بازيكن مصدوم استقلال به بازى السد مى رسند

وريا غفورى ،اسماعيلى و قائدى بازيكنان مصدوم تيم فوتبال استقلال با پيگيرى درمان خود مشكلى براى بازى مقابل السد قطر ندارند و طبق صلاحديد شفر مى توانند فردا بازى كنند.

ديدار تيم هاى استقلال و السد فردا ساعت ٢٠:٣٠ در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار مى شود.

حضور يك پرسپوليسى در دادگاه

مهرداد ميناوند بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در يك برنامه زنده تلويزيونى عليه مهدی رحمتى دروازه بان تيم فوتبال استقلال انجام داد تا در نهايت اين موضوع باعث شود مهدی رحمتى با شكايت و پيگيرى هاى خود از طريق وكيلش، ميناوند را به دادگاه بكشاند.

ستاره استقلال از آبى‌ها دور مى شود؟

با توجه به انتقال داریوش شجاعیان از تیم گسترش فولاد به تیم استقلال تهران، مدیران آبى پوش براى جذب این بازیکن طى چک هاى مختلف مبالغى را به مدیران گسترش پرداخت کردند که در نهایت تاخیر در پرداخت یکى از چک‌ها باعث شد تا نصیرزاده این موضوع را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برساند.

با این وجود مدیران استقلال در حالى از رفع و رجوع این پرونده و پرداخت مبلغ باقى مانده به مدیران گسترش سخن مى گویند که در حال حاضر پرونده این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت در حال بررسى است و به زودى هم راى صادر مى شود.

با این وجود احتمال بازگشت شجاعیان به تیم سابقش وجود دارد ولى از طرفى استقلالى‌ها نیز به هیچ عنوان حاضر نیستند این بازیکن را از دست بدهند و به زودى رقم باقى مانده بابت انتقال را پرداخت مى کنند.

اتحاد استقلالى‌ها در قطر

بازیکنان و اعضاى کادر فنى تیم فوتبال استقلال متحد شدند تا در بازى فردا، تیم السد را با نتیجه پر گل شکست دهند و مدیران هم براى صعود تیم به مرحله نیمه نهایى براى هر یک از اعضاى تیم پاداش ۵ هزار دلارى در نظر گرفته اند.

پست جدید شفر در آستانه بازى با السد

"استقلال به بازی بزرگ و به روزی که باید بهترین نمایش را از خود به اجرا بگذارد رسید تا حریف قطری را در خانه اش حذف کند.
شاگردانم آماده هستند تا شب سختی را برای السد رقم بزنند. به طور حتم کارمان دشوارتر از السد است، اما امیدواریم نتیجه لازم را کسب کنیم. برای امیدوار شدن نیاز داریم که زود گل بزنیم و نباید اشتباهات بازی رفت را تکرار شود.
خوب تمرین کردیم و می‌دانیم که السد برای باخت نمی‌آید. البته ما فردا شب نیاز به یک بازی هجومی و زدن گل هاى زیاد خواهیم داشت.

جلسه هماهنگى دیدار تیم هاى استقلال و السد

استقلال فردا با لباس آبى و السد با لباس سفید بازى خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

پول تو جیبى استقلالى‌ها پرداخت شد

تمرین استقلالى‌ها زیر نظر مربیان/حضور هواداران در تمرین آبی پوشان

استقلال ایران - السد قطر/ استقلالی ها به دنبال خلق شگفتی / تقابل اندیشه های فریرا و شفر در دوحه

بازیکنان استقلال در جلسه فنی کادرفنی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.