معاون راهداری استان همدان؛

123 کیلومتر از راه های اسفالته استان روکش شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 123 کیلومتر از راه های آسفالته استان در پنج ماهه نخست امسال روکش شدند.

123 کیلومتر از راه های اسفالته استان روکش شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: عملیات روكش آسفالت در راه هاي شرياني، اصلي و فرعي و روستايي انجام شده است.

وی افزود: عملیات اجرای روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی استان به منظور رفع خرابی‌های موجود، نگهداری مطلوب و بهینه و ارتقای کیفی سطح راه های استان انجام شده است.

پرورشی خرم از درزگیری 74 کیلومتر از راه های آسفالته استان خبر داد و یادآور شد: این عملیات با هدف تزریق مواد در درزهای به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه ها انجام شده است.

وی، اصلاح قيرزدگي را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست امسال عملیات قیرزدگی در راه های استان به طول 27 کیلومتر انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه، آسفالت حفاظتی، آسفالت شانه راهها، آسفالت رگلاژی، شانه سازي راههاي آسفالته، رگلاژ و تسطيح شانه راههاي آسفالته، رگلاژ راههاي شني، موج تراشي و لكه گيري راههاي آسفالته را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری در پنج ماهه نخست سال جاری برشمرد.

گفتنی است، استان همدان دارای 5 هزار و 400 کیلومتر راه است که از این میزان 600 کیلومتر بزرگراه، 85 کیلومتر آزادراه، 318 کیلومتر راه اصلی، 750 کیلومتر راه فرعی و بقیه راه روستایی است.

انتهای پیام/ د 

محورهای مواصلاتی استان همدان روکش آسفالت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.