جولان مار سیاه، سالن انتظار فرودگاه را به هم ریخت! +فیلم

جولان یک مار در سالن انتظار یک فرودگاه موجب ترس و وحشت مسافران و فراری شدن آنها شد.

جولان مار سیاه، سالن انتظار فرودگاه را بهم ریخت! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جولان یک مار سالن انتظار یک فرودگاه در کشور فیلیپین را بهم ریخت. مسافرانی که در سالن انتظار فرودگاه حضور داشتند با دیدن این مار دچار ترس و وحشت شدند و عده ای از آنها بلافاصله سالن انتظار را ترک کردند. در ویدئویی که منتشر شده است مسافران را در حالی که صندلی خود را ترک کرده اند و برخی از آنها در حال فیلمبرداری از این مار هستند نشان می دهد.

این ویدئو ماموران حفاظت فرودگاه را نشان می دهد که با استفاده از یک چوب بلند این مار را شکار می کنند و پس از قرار دادن آن در یک کیسه پلاستیکی از سالن انتظار فرودگاه خارج می کنند. این مار سپس توسط ماموران در میان بوته های نزدیک فرودگاه رها شد. این حادثه در فرودگاه "دانیل زی. روموآلدز" فیلیپین جایی که مارها برای ورود به آن باید از گیت کنترل پاسپورت و گیت امنیتی فرودگاه عبور کنند رخ داد.

لئون آنور"، یکی از مسافران حاضر در سالن انتظار در این خصوص گفت که بعدظهر به همراه همسرش در سالن انتظار فرودگاه منتظر سوار شدن بر هواپیما بودند که ناگهان متوجه ترس و وحشت مردم از دیدن یک مار شد. او در شرح ماجرا گفت :" من باورم نمی شد یک کار وارد سالن فرودگاه شده باشد. هیچ یک از حاضران در سالن انتظار چنین چیزی را نداشتند. مسافران زیادی دچار ترس و وحشت شده بودند. من آرام بودم و برایم دیدن این صحنه خیلی جالب بود."

یک سخنگوی فرودگاه در این باره گفت که هیچ یک از مسافران با دیدن این مار دچار آسیب نشدند. او اضافه کرد : " این مار کاملا بی خطر بود و همه چیز تحت کنترل قرار دارد و امنیت سالن برقرار شده است. ما نمی دانیم این مار چگونه از گیت امنیتی عبور کرده است."

گفتنی است؛ مارهای سیاه در شرق دور زیاد دیده می شوند و با وجود ترس و وحشت مسافران آنها کاملا بی خطر هستند و از پرندگان و جانوران جونده مانند موش تغذیه می کنند.

انتهای پیام/

ترس و وحشت مسافران با دیدن مار سیاه در فرودگاه!

برچسب ها: مار ، فرودگاه ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.