قاسمی: مشخص نیست در کدام باشگاه حضور یابم/ در لیگ به اندازه توان مان به ما حقوق نمی دهند

دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی گفت: با تیم های استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و آسان پرداخت مذاکراتی را انجام داده ام اما با هیچ کدام از آنها به توافق نهایی نرسیده ام.

رضا قاسمی دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلش اش اظهار داشت: در حال حاضر در اصفهان و به تنهایی تمریناتم را برای حضور در مرحله نخست لیگ دوومیدانی که هفته آینده برگزار می شود،  پیگیری می کنم تا بتوانم با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم در کنار آن هم به رکورد خوبی دست یابم.

او افزود: در حال حاضر با تیم های استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و آسان پرداخت مذاکراتی را انجام داده ام هر چند که با هیچ کدام از آنها به توافق نهایی نرسیده ام و مشخص نیست امسال برای کدام باشگاه بدوم. هر چند که استقلال از لحاظ قدمت باشگاه قدیمی و دوست داشتنی به حساب می آید اما با این حال برخی مفاد قراردادم به تائید آقایان نرسید همین امر باعث شد تا با مسئولان این باشگاه به توافق نرسم.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به اینکه سالیان گذشته مبالغ قرارداد بسته شده میان ورزشکاران و باشگاه ها چندان ارزشمند نبود امیدوارم مسئولان تدابیری اندیشیده باشند تا هم مبالغ بیشتر شود و هم ارزش ورزشکاران بیشتر دیده شود. متاسفانه در ایران بر عکس کشورهای دیگر با وجود تلاش بسیار اما به اندازه تلاش مان حقوق به ما تعلق نمی گیرد. امسال خوشبختانه تیم های خوبی برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند و شک ندارم که حضور آنها می تواند به جذابیت لیگ کمک بیشتری کند.


بیشتری بخوانید:

دونده نیمه ماراتن کشورمان مهرماه در تفلیس می‌دود

صمیمی: مسئولان فدراسیون دوومیدانی حقم را پایمال کردند

مرادی: اقدام وزارت ورزش در اهدا پاداش ها درست نیست/مدال ما را به نام خودشان کردند حالا پاداش را نمی دهند


انتهای پیام/

اظهارات دونده ملی پوش درباره حضورش در لیگ دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار