عضو شورای اسلامی شهر اراک:

شورای شهر باید به دور از سلیقه و گرایش های حزبی امور را دنبال کند

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: برخی از مباحث در شورای اسلامی پنجم اراک جای سوال دارد و ابهام برانگیز است، شورا باید به دور از هرگونه سلیقه و گرایش حزبی به امور و وظایف خود بپردازد.

شورای شهر باید به دور از سلیقه و گرایش های حزبی امور را دنبال کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی محصولی عضو شورای اسلامی شهر اراک عصر روز شنبه در صحن علنی شورای اسلامی اراک به عنوان ناطق پیش از دستور خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر اراک، گفت: در روند کار شورای اسلامی خط‌کش نگذارید و واگرایی نکنید، چرا که با این روش شورا در تحقق اهداف متعالی اش به بیراهه می رود.

عضو شورای اسلامی شهر اراک افزود: در زمینه موضوع تحقیق و تفحص و در موارد دیگر، صحیح نیست بر اینکه نظر یک سوم اعضای شورا، نادیده گرفته شود و این روش درستی نیست که مطلبی را هفت یا هشت نفر اعضای ۱۱ نفره امضا کنند، بدون اینکه نظر بقیه گرفته شود.

محصولی اضافه کرد: در رابطه با جابجایی روزهای کمیسیون هم در ابتدای کار مصوب شد و روزهای کار کمیسیون ها هم مشخص شد. اما متاسفانه در دور دوم شورای پنجم بدون اینکه نظر برخی گرفته شود دوباره جابجایی انجام شده که نام این را جز بی نظمی چیز دیگر نمی توان گذاشت.

این عضو شورا اسلامی اراک تصریح کرد: به اعتقاد من این روند چیزی را نمی رساند جز اینکه می‌خواهید یک سوم اعضای شورا نادیده گرفته شوند والا چه اشکالی دارد این موارد را در جلسات مطرح کنیم و همه نظرات گرفته شود؟ این حق ما است، ما هم نماینده و منتخب مردم هستیم.

محصولی بیان داشت: دلیل اینکه با این شتاب و دستپاچگی در موارد مهمی تصمیم گرفته می‌شود اما نظر چند نفر گرفته نمی‌شود، چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به تاخیر برخی از اعضا در جلسات شورا گفت: هم اکنون نوعی بی‌نظمی بر جلسات شورا حاکم است که لازم است رئیس شورای نظم و انضباط را مطابق قانون در جلسات با حضور به موقع اعضا حاکم کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های عضو شورای اسلامی شهر اراک درباره دخالت سلیقه و گرایش های حزبی امور در شورای شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.