حاج رضایی: پرسپولیس شانس بالایی برای برتری مقابل الدحیل دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در خانه مقابل الدحیل بازی می‌کند شانس بالایی برای پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا دارد.

امیر حاج رضایی کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار 2 تیم پرسپولیس و الحدیل قطر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: امید های زیادی دارم که پرسپولیس بتواند با شکست الدحیل به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

این تیم در دیدار رفت در قطر هم استحقاق شکست را نداشت و اگر از فرصت هایش به خوبی استفاده می کرد می توانست برنده آن دیدار باشد و حداقل نتیجه ی عادلانه ای که باید در دیدار رفت رقم می خورد تساوی بود.

او در ادامه گفت: یادمان نرود که تیم پرسپولیس از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود و نتوانست از بازیکنانی که جذب کرده استفاده کند، با این وجود چند مهره خوب این تیم از آن جدا شدند اما با تمام این مشکلات روحیه بازیکنان و اعضا کادر فنی این تیم خیلی بالا است و در بازی فردا پرسپولیس شانس زیادی برای برتری مقابل الدحیل دارد چون اولا در خانه بازی می کند و با توجه به اینکه این تیم هواداران زیادی دارد، آن ها می توانند با حضورشان در ورزشگاه آزادی حمایتشان را از تیم خود اعلام کنند اما نباید فراموش کنیم که در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و اگر هر نتیجه ای رخ دهد کسی نباید تعجب کند چون ممکن است یک تیم در یک مسابقه از همه لحاظ شرایط خوبی را داشته باشد اما در آن بازی شکست بخورد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در غیاب سیامک نعمتی که محروم است، مجبور به تغییر تاکتیک است، یادآور شد: این طبیعت فوتبال است که یک بازیکن محروم یا مصدوم شود. اما مربی یک تیم باید هوشیار باشد و در زمانی که یک بازیکن به هر دلیلی در آن دیدار غایب است، بتواند از بقیه بازیکنان به نحو احسن استفاده کند تا تیم به مشکل بر نخورد.

امیر حاج رضایی درباره اینکه برخی ها اعتقاد دارند تیم های عربی حوزه خلیج فارس از بازی در ورزشگاه آزادی ترس دارند، تصریح کرد: اصلا موافق نیستم که تیم های عربی حوزه خلیج فارس از بازی کردن در استادیوم پر از هوادار ترسی داشته باشند.
درست است که تیم های عربی در لیگ های خود برای کشاندن هواداران به ورزشگاه جوایز مختلفی را در نظر می گیرند اما بازی کردن در یک استادیوم پر از هوادار شاید آن ها را متعجب کند اما ترسی برای آن ها نخواهد داشت، اگر این طور بود که تیم السد قطر در دیدار رفت مقابل تیم استقلال نمی توانست سه گل را به ثمر برساند.

حاج رضایی درباره دیدار 2 تیم استقلال تهران  و السد قطر اظهار کرد: شانس تیم استقلال برای پیروزی در این دیدار متاسفانه کم است اما تیم استقلال برای انجام یک ماموریت غیرممکن به کشور قطر سفر کرده است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.
نمی گویم که تیم استقلال شانسی برای برتری مقابل السد ندارد بلکه می گویم شانس این تیم بسیار کم است اما ما نباید ناامید باشیم چون همان طور که گفتم در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.


بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر

تبریزی: بازی سختی مقابل السد داریم

لطیفی: پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد

برنامه تمرینی پرسپولیس ایران پیش از دیدار برابر الدحیل قطر


انتهای پیام/

اظهارات حاج رضایی درباره دیدار پرسپولیس و الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.