معلول: جنگ ما با پرسپولیس بر سر برد است/ تجربه بازی کردن با تماشاچی و بدون هوادار را داریم

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: دیدار بزرگی با پرسپولیس داریم و جنگ ما با این تیم بر سر برد این بازی است.

معلول:  جنگ ما با پرسپولیس بر سر برد است/ تجربه بازی کردن با تماشاچی و بدون هوادار را داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نبیل معلول سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست خبری قبل از بازی برگشت برابر پرسپولیس  در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم اما تیم ماشروع خوبی  در لیگ قهرمانان آسیا  داشته است و از برخی جزئیات و اطلاعات برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می خواهد استفاده کند.

او ادامه داد: شک نداریم که دیدار بزرگی برابر پرسپولیس داریم اما ما خود را آماده کردیم و تجربه لازمه را داریم.به دنبال جنگ بر سر پیروزی با تیم پرسپولیس هستیم.

نبیل معلول درباره تاکنیک تیمش  در دیدار برگشت برابر پرسپولیس اظهار کرد: تاکنیک تیم ما حمله است و تنها حمله خواهیم کرد.پرسپولیس بازیکنان قدرتمند و تکنیکی دارد و ما به دنبال مهار این بازیکنان هستیم.

او تصریح کرد: این بازی ۵۰ به ۵۰ است و هر دو تیم تکنیک های بالایی دارند و پرسپولیس و الدحیل هر ۲ جزو بهترین تیم های آسیایی هستند اما الدحیل تنها به دنبال پیروزی در این دیدار است .در صورت باخت و تساوی هم  فشاری به روی تیم ما نخواهد بود .بازی میان ۲ تیم نزدیک است و ما آمده ایم تا پیروز شویم.ما در یک دیدار با پرسپولیس یک باخت و تساوی را به دست آورده ایم و با جو آزادی آشنا هستیم.ما آمده ایم تا دیدار یک چهارم نهایی خود را با گلزنی در دیدار بازگشت به پایان برسانیم.پرسپولیس دفاع خوبی دارد اما ما با خط حمله خوب خود به دنبال گلزنی در دیدار برگشت نیز هستند.

معلول درباره دیدار در جو ورزشگاه آزادی گفت:ما تجربه دیدار برابر تماشاچیان زیاد را داریم و پرسپولیس نیز تجربه این تعداد تماشاچی را دارد اما ما تنها به برد فکر می کنیم.

معلول درباره آخرین وضعیت بوضیاف، بازیکن مصدوم الدحیل گفت:  بوضیاف بازیکن مهمی برای ماست اما او ۶ هفته در کنار ما نبود. چند بازیکن مصدوم دیگر به جمع ما برمی‌گردند. پرسپولیس هم غایبانی دارد که روی بازی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. پرسپولیس با همه بازیکنانش چهارشنبه بازی کرد اما ما استراحت کردیم.

معلول درباره تقابل با خط دفاع قدرتمند پرسپولیس در دیدار فردا، گفت: ما آمدیم در یک بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم. ما الکی به اینجا نرسیدیم. همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند کیفیت بالایی دارند. ما سعی می‌کنیم همانند بازی رفت به پرسپولیس گل بزنیم و در بازی مقابل این تیم به پیروزی برسیم. پرسپولیس دفاع خوبی دارد اما ما قدرت تهاجمی کافی برای گل زدن داریم.

او در پایان خاطر نشان کرد: : ما تجربه بازی کردن با تماشاچی و بدون تماشاچی داریم. درست است که بازیکنان پرسپولیس به بازی مقابل تعداد زیاد تماشاگر عادت دارند اما ما نیامدیم که ببازیم. چه هوادار باشد، چه نباشد، ما به دنبال کسب نتیجه هستیم.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر/ جدال رکورد‌دار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

شکایت رحمتى یک پرسپولیسى را به دادگاه کشاند

پرسپولیسی‌ها ریکاوری کردند


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم الدحیل قطر درباره بازی با پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار