پاسخ سامانتا پاور به پمپئو در خصوص دیدار کری و ظریف

نماینده آمریکا در سازمان ملل در دولت اوباما به اظهارات مایک پمپئو در خصوص اخبار منتشره مبنی بر دیدار جان کری و محمدجواد ظریف پاسخ داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «سامانتا پاور» که در کابینه باراک اوباما (رئیس‌جمهور پیشین آمریکا)، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد بود با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود به اظهارات مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص اخبار منتشره مبنی بر دیدار جان کری، وزیر خارجه دولت اوباما و محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران پاسخ داد و به دفاع از جان کری پرداخت.

او در این پیام توئیتری نوشت: «جان کری باعث شد ایران برنامه هسته‌ای خود را متوقف کند. [اما] ترامپ به شیوه‌ای غیرقابل قبول، بی‌سابقه و متناقض با سیاست خارجی آمریکا، بی‌رحم ترین دیکتاتور جهان [به ادعای مقامات آمریکایی] در کره شمالی را تحسین کرد و هیچ چیز به دست نیاورد.»

پاسخ سامانتا پاور به پمپئو در خصوص دیدار جان کری و جواد ظریف

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز گذشته [شنبه] در یک کنفرانس خبری از دیدار کری و ظریف انتقاد و آن را «نامناسب» و «بی سابقه» عنوان کرد.

او سپس در یک پیام توئیتری مدعی شد: «برجام شکست خورد، آن را رها کنید. برجام برخلاف آنچه به مردم آمریکا گفته شد، تمام راه‌های ایران برای دستیابی به سلاح اتمی را مسدود نمی‌کرد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار