برانکو: عاقلانه و صبور برابر الدحیل بازی می‌کنیم/ بازیکنان پرسپولیس احساسی هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا به دنبال بازی با هوش برابر الدحیل قطر هستیم و عاقلانه و صبور عمل می‌کنیم.

برانکو: عاقلانه و صبور برابر الدحیل بازی می کنیم/ بازیکنان پرسپولیس احساسی هستند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایووانکویچ سرمربی پرسپولیس ایران در نشست خبری قبل از بازی با الدحیل قطر اظهار کرد: افتخار می کنیم که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم.این یک افتخار و اولویت است که ۲ تیم از ایران در این مرحله حضور دارند. انتظار استادیوم پر از جمعیت و بازی زیبا داریم.

او ادامه داد: بازی با الدحیل در قطر نیمه اول دیدار بود و فردا نیمه دوم آن با نتیجه ۱ بر ۰ به نفع الدحیل ادامه خواهد داشت.شاهد بودید که ما بازی زیبا و محکمی را در قطر ارائه کردیم و نشان دادیم از این تیم قطری ضعیف تر نیستیم. نتیجه یک بر صفر برای هر 2 تیم امیدوار کننده است. الدحیل خیالش از بابت پیروزی ۱ بر صفرش راحت است.تیم الدحیل با کیفیت است و ۸ ملی پوش و بازیکن مراکشی و کریم بوضیاف را در اختیار دارد.فردا به دنبال بازی با هوش هستیم و عاقلانه و صبور عمل می کنیم.

برانکو تصریح کرد: سیامک نعمتی محروم است و حسین ماهینی و سید جلال نیز مصدومیتی را پس از بازی نساجی داشتند.بشار رسن نیز با مصدومیت بازگشت اما برای من اهمیتی ندارد و با تمام توان کارمان را خواهیم کرد.

فلسفه بازی ما گلزنی در بازی برابر الدحیل است

برانکو در باره تفکرش در دیدار با الدحیل قطر گفت:فلسفه بازی ما اول گلزنی است نه دفاع .ما مشکل بزرگی را داریم و آن فَشاری است که بر روی ماست و باید در این بازی پیروز شویم زیرا افراد بسیاری از ما برد می خواهند.البته هواداران ما از اول تا دقیقه ۹۰ ما را تشویق می کنند و بسیار صبور هستند.اگر نتیجه علیه ما باشند هم صبور هستند .ما به دنبال راضی نگه داشتن هوادارانمان هستیم و عجول بوده ایم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.آن ها باید شاد باشند و این موضوع ما را عجول می کند.بازیکنان پرسپولیس احساسی هستند و به دنبال رسیدن هوداران به خواسته هایشان هستند.

الدحیل به دنبال قهرمانی در آسیا است

برانکو ادامه داد: از فرصت استفاده می‌کنم و تولد ماهینی را تبریک می‌گویم. الدحیل تیمی است که خودش را تقویت کرده و به دنبال قهرمانی در آسیا است. تیمی است که واقعا یک بازی هجومی را در خودش پرورش داده است. مدافعان کناری این تیم بسیار هجومی هستند و خط حمله با کیفیتی دارند. البته آن‌ها تمام تلاششان را خواهد کرد که گل بزنند و بازی را به مسیری که دوست دارند هدایت کنند. سورپرایز و غافل‌گیری در فوتبال کم پیش می‌آید. آن‌ها خیلی خوب ما را می‌شناسند و ما هم خوب آن‌ها را می‌شناسیم. مهم این است که ترکیبشان را بدانیم و بفهمیم که کاپیتانشان بازی می‌کند یا نه. به این خاطر می‌گویم که او مصدوم بوده و بعد هم در اختیار تیم‌ملی قرار گرفته است. بوضیاف تنها تغییری است که احتمالا در الدحیل رخ خواهد داد اما در نهایت بازیکنان در زمین تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره هواداران این تیم گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس نتایج عالی‌ای کسب کردند. الهلال و العین که در سال‌های اخیر فینالیست این رقابت‌ها بودند به این مرحله نرسیدند. نیازی نیست بگویم که الهلال چه بودجه عظیمی دارند. آن‌ها عمر عبدالرحمن را به صورت قرضی جذب کردند و ۱۴ میلیون دلار به خاطرش پرداخت کردند اما پرسپولیس و استقلال نتایج درخشانی کسب کردند.

هواداران یار دوازدهم ما باشند

او افزود: خواست ما این است که روندمان را ادامه دهیم و هوادارانمان یار دوازدهم ما باشند. در سال‌های اخیر از ما حمایت خوبی کردند و کمکی که می‌توانند به ما بکنند، غیرقابل وصف است. البته باید همه ما صبور باشیم. دلمان می‌خواهد که در یک جو ورزشی و سالم لذت ببریم.

برانکو در ادامه در واکنش به صحبت‌های سرمربی الدحیل مبنی بر اینکه تماشاگران در بازی فردا بازی نمی‌کنند بلکه بازیکنان در داخل زمین نتیجه را رقم می‌زنند، گفت: مهم‌ترین مسئله بازیکنان است که در داخل زمین بازی می‌کنند اما همه این کارها به خاطر هواداران است. دوست داریم که آن‌ها به ورزشگاه بیایند و با ما شادی کنند. آن‌ها انرژی مضاعفی برای ما هستند. همانطور که آن‌ها بارها نشان دادند، تماشاگران یک انرژی، یک شوق و خواست و انگیزه مضاعفی به ما می‌دهند و باعث می‌شوند بازیکنان دلشان را در زمین بگذارند. با این حال یکی از مهم‌ترین مسائل، اراده و خواست بازیکنان در زمین است. البته به خاطر هواداران سه سال است که قهرمانیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: این نکته را یادآوری کنم که الدحیل یکی از بازی‌هایش را به تعویق انداخت تا برای تقابل با ما آماده باشند. آن‌ها هشت ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی عالی دارند که نشان‌دهنده کیفیت آن‌هاست. مصدومیت بازیکنان پرسپولیس یک فاکتور برهم زننده است اما قطعا مصدومیت در بازی فردا معنی ندارد. کسی مریض و ناراحت نخواهد بود و تمام توانشان را در بازی به کار می‌گیرند.

برانکو درباره فشاری که ممکن است در صورت گل نزدن پرسپولیس تا دقایق پایانی به بازیکنان وارد شود، اظهار کرد: فلسفه بازی ما این نیست که اول گل نخوریم. فلسفه بازی ما این است که اول گل بزنیم و سپس گل دوم و سوم را به ثمر برسانیم. با این حال قطعا با تمام احترام به حریف به دنبال این هستیم که گل نخوریم. با شما موافقم که بزرگترین مشکل ما صبور نبودنمان است. چون همه از ما انتظار دارند که در دقیقه سوم، دو بر صفر جلو باشیم، سه تا دیرک زده باشیم و موقعیت‌های زیادی داشته باشیم. طبیعی است که هرچه بازی جلوتر برود، عصبی‌تر شویم اما روی این مورد کار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر /رستگاری و صعود در گرو غول کشی شاگردان برانکو در آزادی

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر/ جدال رکورد‌دار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیسی‌ها ریکاوری کردند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
یه تیمی 4بار رفته فینال اسیا دوبار هم قهرمان شده یه تیمی هم دست و پا میزنه بزور به بار هم شده بره فینال
Iran (Islamic Republic of)
میثم.
۰۷:۱۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
به امید پیروزی و موفقیت هر دوتا تیم ایرانی
هم پرسپولیس و هم استقلال انشاءالله در برابر تیمهای عربی روسفیدمون میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
استقلال و پرسپولیس!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار