محموله ۲۰۰ کیلوگرمی تریاک در لرستان کشف شد

فرمانده انتطامی لرستان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: نزاع و درگیری در این استان ۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان  اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته با تلاش‌هایی که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفت بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در سطح استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه برای کشف این محموله عملیات اطلاعاتی زیادی صورت گرفته، افزود: در این عملیات دو دستگاه خودرو سمند و پژو پارس توقیف به همراه چهار قاچاقچی دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز بیش از دو تن ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و علاوه بر آن طی این مدت ۱۰ هزار و ۸۰۰ قاچاقچی و خرده‌فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵ درصدی داشته است.

مهدیان نسب در ادامه بیان کرد: طبق آمار‌ها استان لرستان از نظر میزان سرقت‌ها در رتبه ۱۷ کشور قرار داشته و علاوه بر آن بیش از ۹۴ درصد اموال سرقتی نیز پیدا می‌شوند که این امر جز با تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان حاصل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶ طرح پیشگیرانه برای مبارزه با سرقت در استان اجرا شده و علاوه بر آن برای پوشش خلأ‌های انتظامی استان چهار طرح عملیاتی نیز انجام شده است، افزود: استان لرستان در بخش نزاع و درگیری در رتبه ۲۵ کشور قرار داشته که در این حوزه نسبت به سال گذشته کاهش ۹ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: برای حل مشکل تیراندازی‌هایی که در مراسمات عروسی انجام می‌شود باید کار فرهنگی صورت گیرد؛ علاوه بر این اقدامات مجموعه انتظامی لرستان طی طرحی از زوجین و خانواده آن‌ها هنگام عقد در محضر تعهد گرفته می‌شود که مراسم عروسی آنان تیراندازی صورت نگرفته که با این اقدامات میزان تیراندازی‌ها به‌شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/م

کشف محموله ۲۰۰ کیلوگرمی تریاک در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.