فرماندار نوشهر:

۱۰ پروژه کلیدی در سفر مقام معظم رهبری به نوشهر تهیه شد

فرماندار نوشهر گفت: ۱۰ پروژه کلیدی شهرستان در جریان سفر مقام معظم رهبری به دانشگاه علوم دریایی نوشهر تهیه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالصمد صفرنژاد پیش ازظهر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار نوشهر با اشاره به سفر هفته گذشته مقام معظم رهبری به دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر اظهار داشت: ۱۰ پروژه کلیدی تهیه و تقدیم شده و انشالله برای اجرا از حمایت‌های دفتر مقام معظم رهبری بهره‌مند شویم.

فرماندار نوشهر همچین با اشاره به انتخاب شهرداری نوشهر نیز گفت: شهرداری نباید کارگاه آموزشی برای شهرداران باشد بلکه باید از افراد صاحب تجربه و آزمون پس داده برای تصدی مسئولیت بهره گرفت.

وی از شهردار و شورا خواست تا افق ۲۰ ساله توسعه شهری را مدنظر قرار گیرند گفت: عمر برخی از پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان به ۱۴ تا ۱۵ سال می‌رسد و هنوز این طرح‌ها به بهره برداری نرسیده است.

وی خواهان بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای توسعه شهری شد و گفت: پروژه‌ای که قرار بود طی هفت سال به بهره برداری رسد باید بررسی شود که چرا پس از ۱۴ سال تکمیل نشده است و این چرایی‌ها برای مردم بازگو شود.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: شورا و شهرداری موفق خواهند بود که تعامل مطلوبی با دستگاه‌های مختلف داشته باشند و از ظرفیت این بخش‌ها استفاده کند.

صفرنژاد با اشاره به گردشگر بودن شهرستان گفت: در نوروز سال جاری بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شب در شهرستان اقامت کرده اند از اینرو توجه مسئولان به منطقه الزامی است.

۲۰ کیلومتر از ساحل آزادسازی شده

فرماندار نوشهر درباره آزادسازی با عنوان اینکه تاکنون ۲۰ کیلومتر از ساحل آزادسازی شده است، تهیه برنامه برای سواحل آزاد شده را ضروری دانست و گفت: صرف آزادسازی مشکلی حل نمی‌شود و باید طرح و برنامه تهیه شود.

وی با اظهار اینکه اشتغال با شعار محقق نمی‌شود و باید زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود، منطقه سیترای نوشهر از جمله زیرساخت‌ها در شهر نوشهر برشمرد و خواهان تهیه طرح مناسب در این محدوده ساحلی شد.

علی امانی که برای دومین بار به عنوان شهردار نوشهر انتخاب شده است نیز در این مراسم گفت: مردم نوشهر مطالبات به حقی دارند که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت و اولویت برنامه‌ها به پروژه‌های نیمه کاره تخصیص می‌یابد.

وی مجتمع همافران را پروژه حیاتی برای اقتصاد شهر دانست و گفت: متاسفانه پروژه از مسیر خود منحرف شد و از سال ۹۲ تاکنون بهره برداری نشده است.

امانی یادآور شد: با تملک ملک فرمانداری سابق مجتمع همافران مشکل پارکینک رفع و این پروژه دوباره فعال و بزودی تکمیل می‌شود.

شهردار نوشهر پارکینگ طبقاتی همافران را از دیگر پروژه‌های نیمه کاره برشمرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه مکانیزه دوباره از سر گرفته می‌شود و نیروگاه پسماند نیز از دیگر پروژه‌ها بوده که برای آن تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.