اهمیت به مقوله نماز و حضور آگاهانه در آیین دشمن شکن نماز جمعه

امام جمعه آبادان ضرورت اهمیت به مقوله نماز و حضور آگاهانه در آیین دشمن شکن نماز جمعه را سبب تقویت جریان فکری و فرهنگی بسیجیان عنوان کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله گفت: باید بسیجی وار پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی افزود: همه یاران امام حسین (ع) در دشت کربلا امتداد ولایت فقیه محور عاشوراکه آن روز در کنار ایشان بودند ندای بصریت و اسلام شناسی سر دادند؛ امروز هم این راه ادامه دارد و باید بسیجی وار پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

خطیب جمعه آبادان  به توطئه دشمنان در فضای مجازی برای برهم زدن امید و آرامش در جامعه اشاره کرد وگفت: باید همانند امام حسین (ع) تکلیف امروزمان را بشناسیم و مراقب باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در ادامه ضرورت اهمیت به مقوله نماز و حضور آگاهانه در آیین دشمن شکن نماز جمعه را سبب تقویت جریان فکری و فرهنگی بسیجیان عنوان کرد و افزود: شناخت حق الناس و دشمن شناسی از مشخصات و ویژگی های برجسته واقعه عاشوراست لذا باید در راستای شناخت مفاهیم آن گام برداریم.

وی ادامه داد: نسل جوان و نوجوان انقلاب از نسل های پیشین برای مقابله با دشمنان مصمم تر هستند و با تمام توان جریان سازی دروغ رسانه ای دشمن به ویژه در فضای مجازی را خنثی می کنند.

خطیب جمعه آبادان شهدای جوان مدافع حرم را مصداق بارز ولایت مداری نسل دهه های هفتاد و هشتاد انقلاب دانست و گفت: جوان و نوجوان بسیجی موجی از حقیقت به راه می اندازد، همانگونه که واقعه کربلا موجی از حقیقت و انسانیت در سراسر عالم به راه انداخت.

انتهای پیام/ د

حضور آگاهانه در آیین دشمن شکن نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.