بازتاب بین المللی اظهارات انصاری‌فرد درباره تیم ملی فوتبال ایران

خبرگزاری شین‌هوای چین، اظهارات کریم انصاری‌فرد درباره شانس قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا را بازتاب داد.

بازتاب صحبت های کریم انصاری فرد درباره تیم ملی ایران در رسانه چینیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری شین‌هوای چین، مصاحبه کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس را بازتاب داده و در این باره نوشت: تیم ملی فوتبال ایران باید در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات به مصاف تیم‌های یمن، ویتنام و عراق برود و انصاری فرد، مهاجم تیم ملی ایران به قهرمانی تیمش پس از ۴۲ سال امیدوار است.

تیم ایران هنوز موفق نشده پس از ۴۲ سال به مقام قهرمانی آسیا برسد، اما اکنون با هدایت کارلوس کی روش، یکی از قوی‌ترین تیم هایش را در اختیار دارد و درصدد طلسم شکنی است. البته مهاجم شماره ۱۰ ایران امیدوار است تا پس از جام جهانی ۲۰۱۸، آن‌ها در جام ملت‌های ۲۰۱۹ هم نتایج خوبی بگیرند و امیدوار به شکست طلسم ۴۲ ساله هستند.

در ادامه رسانه چینی مصاحبه انصاری فرد را بازتاب می‌دهد که به شرح زیر است: " تیم ایران با هدایت کارلوس کی روش بهترین نتیجه تاریخ فوتبالش را در جام جهانی روسیه با کسب ۴ امتیاز بدست آوردیم و می‌توانستیم با وجود کمی شانس به مرحله حذفی صعود کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر، جام جهانی ۲۰۱۸ به پایان رسیده و ما مصمم هستیم که بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ امارات (AFC Asian Cup) بدست آوریم.

او افزود: انتظارات زیادی از تیم ملی وجود دارد و در رنکینگ فیفا در رده نخست آسیا قرار داریم، انتظارات از تیم زیاد است و باید برای قهرمانی مسابقه دهیم. "

گفتنی است، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از دی ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت احتمالی کارلوس کی روش تلاش می‌کند تا پس از ۴ دهه طلسم قهرمانی را بشکند و مانند سال‌های ۱۹۶۸ - ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد به باشگاه ناتینگهام فارست پیوست

بازیکنان ایران در تیم منتخب برترین بازیکنان آسیایی جام جهانی ۲۰۱۸

انصاری فرد در آستانه پیوستن به بشیکتاش


انتهای پیام/

اظهارات کریم انصاری فرد درباره تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار