سال تحصیلی جدید با مدارس جدید / افتتاح 68 فضای آموزشی در اول مهر ماه

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی گفت: 68 فضای آموزشی با مشارکت دولت و خیرین در استان به بهره برداری رسید.

قهرمان رحمانی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   گفت : از ابتدای مهر ماه سال جاری 68 پروژه شامل 62 مدرسه با 329 کلاس درس و 6 سالن ورزشی در مدارس مناطق شهری و روستایی استان آغاز به کار می کنند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر 426 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است افزود : این طرح ها به صورت مشارکتی هستند که 50 درصد اعتبار به وسیله ی خیرین و بقیه از اعتبارات دولتی تامین شده است.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد : افتتاح رسمی این پروژه ها همزمان با سراسر کشور از 8 تا11 مهر ما ه سال تحصیلی جدید از طریق ویدئو پروژکتور انجام خواهد شد.

همچنین مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با افزایش 30 هزار نفری دانش آموزان روبه رو هستیم گفت : از ابتدای مهر ماه 97 در استان بالغ بر 590 هزار نفر دانش آموز در 6 هزارو 39 مدرسه شروع به تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام/س

  590 هزار نفر دانش آموز در 6 هزارو 39 مدرسه شروع به تحصیل می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.