برپایی درمانگاه تخصصی در تنگک، هلیله و بندرگاه بوشهر

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: درمانگاه تخصصی درحاشیه برگزاری رزمایش سراسری محمد رسول‌الله (ص)، درمحلات تنگک و هلیله شهرستان بوشهر برپا شد.

برپایی درمانگاه تخصصی در تنگک، هلیله و بندرگاه بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر مرادعلی فولادوند افزود: پزشکان در این درمانگاه صحرایی به مدت دو روز به اهالی محلات تنگک ۱، ۲ و ۳ و همچنین روستا‌های هلیله و بندرگاه خدمات درمانی و بهداشتی ارائه کردند.

وی بیان کرد: سپاه امام صادق استان بوشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر باید برنامه ریزی کنند تا با استفاده از پزشکان متخصص این حوزه، کمبود‌هایی که در بخش تخصصی در این مناطق وجود دارد، برطرف شود.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز گفت: در این کلینیک چهار دندان‌پزشک، ۲۰ پزشک عمومی و متخصص (داخلی، اطفال، زنان، ارتوپد)، ۱۲ کارشناس تغذیه، روان، پرستار، ماما و ۱۸ نیروی تدارکاتی به مردم خدمات ارائه کردند.

حسن فخرایی افزود: اگر مراجعه کنندگان به این درمانگاه صحرایی به خدمات تخصصی‌تر نیاز داشته باشند، بسیج جامعه پزشکی پیگیری می‌کند که آن‌ها خدمات تخصصی مانند عمل جراحی و رادیوگرافی و ام‌ای آر و سایر خدمات را از بیمارستان‌های استان دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

ارائه خدمات بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.