گزارش سایت AFC از بازی برگشت پرسپولیس – الدحیل

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدارپرسپولیس - الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، به بررسی این دیدار حساس پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 فردا (دوشنبه) ، در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر خواهد بود. به همین بهانه سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به بررسی این بازی حساس پرداخته و دفاع مستحکم پرسپولیس را برگ برنده این تیم دانست.

در گزارش ای اف سی آمده است:

پس از یک پیروزی خفیف خانگی، الدحیل تلاش می‌کند این برتری شکننده را روز دوشنبه در دیدار با پرسپولیس تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته، حفظ کند. دو هفته پیش در دیدار رفت که الدحیل میزبان پرسپولیس بود،گل با ضربه سر المعز علی تفاوت را رقم زد. این نهمین برد متوالی الدحیل در این رقابت‌هابود که باعث شد تیم قطری با رکورد بیشترین برد متوالی یک تیم در یک دوره لیگ قهرمانان آسیا برابر شود.
برای پرسپولیس، این نتیجه آنها را به قلمرویی آشنا برد، جبران یک گل عقب ماندگی در ورزشگاه آزادی،همان کاری که این تیم در دور قبلی مقابل الجزیره انجام داد، گرچه این بار این تیم در خانه حریف گلی نزده است.


پرسپولیس؛


تیم حاضر درمرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته به یک نمایشی محکم و تدافعی نیاز دارد تا جلوی تیمی مثل الدحیل را که به راحتی گل می‌زند، بگیرد.
پرسپولیس در این دوره از رقابت ها تا کنون پنج کلین‌شیت داشته ، برانکو ایوانکوویچ برای رزو بلیت مرحله نیمه‌نهایی برای دومین سال متوالی ، تیمش را بر روی همین ساختار مستحکم بنا خواهد کرد.
دریافت هفت گل در سه دیدار گذشته با عملکرد مسلط این تیم در مرحله گروهی فاصله بسیاری دارد و هواداران پرسپولیس امیدوارند تیمشان از این لحاظ در روز دوشنبه پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
پس از رفتن چند بازیکن کلیدی که راهی تیم‌های اروپایی شدند، مانند فرشاد احمدزاده و وحید امیری ، ایوانکوویچ علاقه‌مند است با بردن این تیم به مرحله نیمه‌نهایی برای دومین بار پیاپی، ثابت کند تیمش همچنان بین بهترین‌های قاره آسیا است.
پس از تلاش برای رسیدن بشار رسن که در اولین فصل حضور در پرسپولیس، نتوانسته بود به ترکیب اصلی تیم راه یابد، یکی از عاملان اصلی جدایی احمدزاده بود و نقشی مهم‌تر درمیانه زمین بر عهده گرفت. هافبک سابق تیم نیروی هوایی عراق که در حمله و دفاع به یک اندازه توانمند است، به طور میانگین هر 37 دقیقه یک پاس کلیدی و هر 49 دقیقه اقدامی دفاعی انجام می‌دهد.


الدحیل؛

عنوان بی چون و چرای لیگ ستارگان قطر در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا تماشایی بوده، و هر 9 دیدار قبلی خود را تا کنون برده است. آخرین برد این تیم ،‌ پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در دوحه در بازی رفت بود.
هنوز بازی تمام نشده است و نبیل معلول این پیام را به شاگردانش خواهد رساند. الدحیل میانگین گل زده فوق العاده 2.5 گل در هر بازی دارد و یک گل در تهران همان چیزی است که آنها برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها به آن نیاز دارند. با توجه به این که یوسف المساکنی به دلیل جراحی رباط صلیبی همچنان حاشیه نشین است، ادمیلسون بازیکن برزیلی - بلژیکی در نقل و انتقالات تابستانی از استانداردلیژ به الدحیل پیوست.

این وینگر 24 ساله در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به میدان رفت و به معز علی پاس گل داد. انتظار می‌رود که ادمیلسون نقشی کلیدی پشت یوسف العربی و در کنار علی و نام‌تائه‌هی بازیساز کره‌ای این تیم ایفا کند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


ای اف سی: برگ برنده برانکو ساختار تدافعی تیمش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار