پایان اردوی تیم ملی کاراته بانوان در رشت

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان امروز در آکادمی کاراته رشت پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سیده ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: در مرحله نخست این اردو که از یکشنبه هفته قبل در آکادمی کاراته برگزار شد، پگاه زنگنه، رزیتا علی پور، فاطمه چالاکی، آویشن باقری، سارا بهمنیار، نینا یوسفی، شیما آل سعدی و پانیذ معصومی ۸ بانوی کاراته کایی هستند که در این اردو تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است قبل از رقابت‌های جهانی حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار که هم اکنون در برلین آلمان هستند برای شرکت در رقابت جهانی اسپانیا به تیم ملی کاراته بانوان بپیوندند افزود: بانوان کاراته کای خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی که آبان ماه در اسپانیا برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به اینکه کیفیت و شرایط اردو در حد مطلوب است افزود: مرحله دوم این اردو جمعه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

سیده ستاره موسوی با بیان اینکه اردوی تیم ملی کاراته بانوان، با حضور کاراته کاران دارای رنگینک رقابت‌های آسیایی و جهانی در حال برگزاری است تصریح کرد: این بانوان کاراته کار از استان‌های گیلان، مازندران، تهران، کرمانشاه و فارس هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.