صدور قرار تامین برای ۳۰ احتکار کننده کالا در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضا استان با تحقیق از ۵۰ نفر در زمینه کالا‌های احتکار شده، برای ۳۰ نفر از آنها قرار تامین صادر کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه سومین مرحله توزیع کالا‌های احتکار شده در استان، به خبرنگاران گفت: در رابطه با اخلال در شبکه توزیع کالا هم اکنون ۱۸ پرونده در دادسرای شهرستان‌های بوئین زهرا، آبیک و البرز و هشت پرونده در دادسرای مرکز استان به صورت ویژه و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ پرونده‌ای در باره کشف کالای احتکار شده به تهران برای رسیدگی ارجاع نشده است، گفت: به نظر می‌رسد صلاحیت‌های محلی براساس دستور رییس قوه قضاییه در این زمینه کافی باشد و نیازی به ارسال به مرکز نیست .

وی با اشاره به کشف حدود هزار دستگاه پکیج وارداتی در یکی از انبار‌های استان گفت: کالا‌های کشف شده با نرخ مصوب در ۱۰ فروشگاه در شهر قزوین توزیع می‌شود.

به گفته وی، فروش پکیج‌های کشف شده به دستگاه‌های دولتی از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی ممنوع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: دستگاه قضا به شهروندان اطمینان کامل می‌دهد که کالا‌های کشف شده در انبار‌های استان بلافاصله پس از رسیدگی و قیمت گذاری در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

این مقام قضایی اضافه کرد: پیش از این نیز حدود ۸۰۰ دستگاه کامیون ۶، ۸ و ۱۰ تن به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در پارکینگ یک شرکت خودروسازی در شهر صنعتی البرز  کشف شد.

انتهای پیام/

توزیع کالا‌های احتکار شده در استان قزوین

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
با پلمپ کردن مشکلی حل نمیشه
آخرین اخبار