لاجوردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معافیت مابه‌التفاوت ارزی موجب کاهش قیمت کالاهای بازار می‌شود

تولیدکننده صنعتی گفت: ‌بخشودگی مابه‌التفاوت واردکنندگان می‌تواند با نظارت مستقیم دولت درکاهش هزینه کالا وبهبود توانایی خرید مردم،تاثیرگذار باشد.

معافیت مابه‌التفاوت ارزی موجب کاهش قیمت کالا می‌شودهادی لاجوردی تولیدکننده وصادرکننده حوزه صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت‌وکشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:‌بخشودگی در رابطه با مابه‌التفاوت واردکنندگان می‌تواند با نظارت مستقیم دولت درکاهش هزینه کالا وبهبود توانایی خرید مردم،تاثیرگذار باشد.
لاجوردی در رابطه با قیمت کالاهایی که شامل بخشودگی مابه‌التفاوت شده‌اند،گفت:تولیدکنندگان اجازه ندارند اجناسی را که با ارز دولتی تولید کرده‌اند، با قیمت های بالا در بازار به فروش برسانند.
وی در ادامه افزود:برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالای ملی باید نظارت خوبی ازسوی دولت انجام گیرد تا علاوه بر اشتغالزایی مناسب در حوزه تولید و صنعت،بتوانیم مشکلات فعلی اقتصاد را برطرف کرده و افراد سودجو با نظارت دولت نتوانند از شرایط موجود سوءاستفاده کنند.
لاجوردی در خاتمه بیان کرد:بدون شک با مدیریت بازار و جلوگیری از احتکار کالا، می‌توانیم به ثبات مناسبی در اقتصاد فعلی کشور دست یابیم و این امر موجب می‌شود که بتوانیم از شرایط تحریم به آسانی عبور کنیم.
انتهای پیام/

معافیت مابه‌التفاوت ارزی برای واردکنندگان و تولیدکنندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار