رئیس کل دادگستری استان مرکزی تاکید کرد؛

نظارت بیشتر برمعادن بویژه سنگ محلات و تالاب میقان

رئیس کل دادگستری استان مرکزی نظارت بیشتر بر معادن بویژه سنگ محلات و تالاب میقان را خواستار شد.

نظارت بیشتر معادن بویژه سنگ محلات و تالاب میقانحجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی این استان  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بر نظارت هرچه بیشتر مراجع ذیربط بر برداشت معدن داران از معادن سطح استان مرکزی بویژه سنگ محلات و تالاب میقان تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالهی با انتقاد ازنبود نظارت کافی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلایه کرد و افزود: برداشت‌های بیش از حد مجاز از معادن از یکسو نارضایتی مردم و از سوی دیگر سود مالی فراوان نصیب معدن داران می‌کندو ایجاد اختلاف طبقاتی را در پی دارد.

وی اضافه کرد: استفاده از معادن و اراضی ملی باید عام المنفعه و خدمت رسان در استان باشد لذا دستگاه‌های ذیربط باسد با جدیت با تخلفات این حوزه برخورد شود.

جلسه شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی با حضور اعضای شورا برگزار شد و تمدید نشدن مجوز مجتمع ورزشی، توریستی و خدماتی دلیجان از مصوبات این جلسه بود.

متقاضی مجتمع ورزشی، توریستی و خدماتی دلیجان بعد از گذشت ۱۰ سال هیچ اقدامی برای ساخت این مجتمع انجام نداده و باید اراضی ملی را بازگرداند.

انتهای پیام/ ج

سخنان رئیس کل دادگستری استان مرکزی در باره معادن

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.