سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد؛

راه انداز ی پارک ترافیک درسال تحصیلی جدید در قم/توزیع کتاب فرهنگ ترافیک در مدارس قم

نیک گفت:به دنبال راه اندازی پارک ترافیک درسال تحصیلی جدید برای ارائه مفاهیم ترافیکی به دانش‌آموزان هستیم،کتاب فرهنگ ترافیک هم آماده شده که در مدارس توزیع خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی نیک سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری برای تامین شرایط ترافیکی شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید،گفت: از پنجم شهریورماه اقدامات لازم در این خصوص آغاز شده تا در آستانه سال تحصیلی جدید شرایط ترافیکی مطلوبی در شهر خصوصا در محدوده مدارس فراهم شود.

نیک با تاکید بر ضرورت تامین ایمنی خطوط عابر پیاده در محدوده مدارس،افزود: شستشوی خطوط عابر پیاده‌ای نیز که سال گذشته انجام شده در پایان این هفته صورت خواهد گرفت.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه اولویت برنامه‌های سازمان در این ایام خط‌کشی معابر و شوارع محدوده مدارس است،عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هر منطقه سه روز زمان صرف خط‌کشی عابر پیاده و ترمیم خطوط معابر می‌شود.

وی گفت: در این مدت از پنجم شهریور ماه تاکنون بیش از 140 تقاطع شهری خط‌کشی شده تا دانش‌آموزان برای تردد در سطح شهر ایمنی بیشتری داشته باشند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه کتاب فرهنگ ترافیک هم آماده شده که در مدارس توزیع خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر پارک ترافیک در قم نداریم که به دنبال راه اندازی آن در سال تحصیلی جدید برای ارائه مفاهیم ترافیکی به دانش‌آموزان هستیم.

انتهای پیام/ح

خط‌کشی ۱۴۰ تقاطع شهری در آستانه سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.