مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی از تحصیل باز ماندند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بر اساس آمار سال تحصیلی۹۷-۹۶ استان کرمانشاه بیش از ۱۷ هزار دانش آموز از تحصیل بازمانده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل اظهار داشت: ۱۷ هزار و ۱۷۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان وجود دارد که شش هزار و ۳۳۳ نفر پسر و بقیه آن دختر هستند.

وی با بیان اینکه این محصلان در گروه‌های سنی ۶ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۴ و نیز ۱۵ و ۱۶ سالگی هستند، افزود:شهرستان کرمانشاه با هفت هزار و ۹۳۴ دانش آموز و قصرشیرین با ۱۷۰ محل بیشترین و کمترین بازمانده از تحصیل را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: ۸۰۰ دانش آموز در اسلام آباد، ۲۵۳ نفر در پاوه، ۹۲۶ دانش آموز در ثلاث باباجانی، یک هزار و چهار دانش آموز در جوانرود، ۴۷۰ نفر در دالاهو، ۳۷۱ دانش آموز در روانسر، یک هزار و ۶۵ نفر در سرپل ذهاب، یک هزار و ۵۴ دانش آموز در سنقر، ۷۲۷ نفر در صحنه، ۷۴۸ دانش آموز در کنگاور، ۲۰۲ نفر در گیلانغرب و یک هزار و ۴۵۱ نفر در هرسین نیز بازمانده از تحصیل هستند.

وی عنوان کرد: ۷۷۹ دانش آموز۶ ساله بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد که ۴۱۵ نفر آنان پسر است.

یزدان پناه از وجود ۲ هزار و ۹۸۸ نفر بازمانده از تحصیل در رده سنی ۶ تا ۱۱ سال خبر داد و گفت: پنج هزار و ۳۰۰ دانش آموز ۱۲ تا ۱۴ ساله و هشت هزار و ۱۰۸ دانش آموز ۱۵ و ۱۶ ساله بازمانده از تحصیل در سطح استان داریم.

 

انتهای پیام/ی

 

17 هزار دانش آموز باز مانده از تحصیل در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.