روز‌های پایانی رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ "در استان مرکزی

رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ "استان مرکزی در روزهای پایانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ "استان مرکزی که اوایل شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم شروع شد تا ۲ روز دیگر به پایان می‌رسد.

مرحله نخست این رزمایش سراسری با هدف نمایش اقتدار بسیجیان، از تاریخ ۹ شهریور ماه با حضور اعضای ۱۹ گردان بیت المقدس و با رمز "یا رسول الله" در استان مرکزی آغاز و پس از آن وارد مرحله دوم شد.

مرحله دوم رزمایش که همچنان ادامه دارد مانور خدمات رسانی است که در این مرحله گروه‌های جهادی بسیج  در مناطق حاشیه‌ای شهر‌های استان مرکزی حضور یافته و به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم مشغولند.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه تفرش  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در مرحله دوم رزمایش بحث خدمات رسانی به نقاط محروم در دستور کار بسیجیان است و هدف از برگزاری این رزمایش ارتقا توانمندی رزمی بسیجیان و انسجام در گردان‌های بیت المقدس و همچنین خدمات رسانی به مردم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس است.

مرحله سوم و آخرین مرحله رزمایش هم روز ۲۹ شهریور ماه با تجمع گردان‌های بسیجی اجرا خواهد شد.

سرهنگ گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: تا پایان رزمایش بین ۵۶ تا ۱۷۰ گروه جهادی گروه‌های جهادی سازمان یافته بسیج استان مرکزی با اعزام به مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها به مردم این مناطق خدمات ارائه می‌کنند و مرحله سوم رزمایش هم در هفته دفاع مقدس و با تجمع ۳۰ هزار نفر از بسیجیان در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود.
روز‌های پایانی رزمایش

انتهای پیام / ج

آخرین روزهای رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ "در استان مرکزی

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.