مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی مطرح کرد؛

افزایش ظرفیت ۸ هزار مگاواتی برق برای سال ۹۸

طرز طلب گفت:برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش تولید برق در سال آینده به میزان ۸ هزار مگاوات نیروگاه برق، از ماه گذشته آغاز شده است.

افزایش ظرفیت ۸ هزار مگاواتی برق برای سال ۹۸محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افزایش مصرف برق در سال آینده اظهار کرد: میزان رشد  مصرف سالیانه برق به طور میانگین ۵.۱ درصد است و پیش‌بینی می‌شود ۳ هزار مگاوات رشد مصرف داشته باشیم.

وی با اشاره به ادامه دار بودن کاهش تولید برقابی در سال آینده، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود کاهش تولید نیروگاه برقابی در سال آینده ادامه یابد و نیاز است برای افزایش تولید و تأمین این کمبود اقداماتی را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید:مدیریت تقاضا در راس برنامه‌های وزارت نیرو


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با اشاره به افزایش ظرفیت برق در سال آینده بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش تولید برق در سال آینده  به میزان ۸ هزار مگاوات نیروگاه برق که ۵ هزار مگاوات آن نیروگاه حقیقی و ۳ هزار مگاوات نیروگاه مجازی، از ماه گذشته آغاز شده است.

به گفته وی؛ با توجه به عبور از پیک مصرف برق تابستان، تعمیرات نیروگاهی و بازسازی آن برای آماده سازی برای سال آینده، به سرعت آغاز می‌شود.

طرزطلب در پایان گفت: با رسیدن واحد نیروگاهی کرمانی، به تدریج نیروگاه زرند کرمان که از سوخت مازوت استفاده می‌کند، از مدار خارج  و بازدهی در تولید برق افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

نیروگاه زرند کرمان از مدار خارج می‌شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار