صدا و سیمای مرکز زنجان آماده پوشش بزرگترین حماسه حسینی در کشور است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت : صدا و سیمای مرکز زنجان آماده پوشش بزرگترین حماسه حسینیان زنجانی در یوم العباس است.

صدا و سیمای مرکز زنجان آماده پوشش بزرگترین حماسه حسینیان زنجانی استلطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که امسال نسبت به سال گذشته یک واحد سیار دیگر به جمع ماموریت های همکاران این مرکز اضافه شده است گفت : 300 نفر از همکاران مرکز زنجان در حوزه های صدا ، سیما و خبر آماده پوشش این حماسه عظیم حسینی هستند.

وی با بیان این که با توجه به  تجریبیات به دست آمده در چند سال گذشته برای به تصویر کشیدن عزاداری های حسینیان گفت : امسال تمام کارها  و تلاش ها برای ثبت این حرکت حسینی را کارکنان پر تلاش و حسینی صدا و سیما ی مرکز زنجان انجام داده اند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه خاطر نشان کرد :  این عظمت  را در تمام شبکه های سراسری ، برون مرزی و استانی هم به صورت تصویری و هم صدا پوشش خواهیم داد.

به گفته لطیفی مردم زنجان با حضور در  دسته بزرگ حسینیه اعظم زنجان در یوم العباس عشق ، علاقه و ارادت خود به حسین بن علی ( ع )  نشان می دهند و توانسته اند در این عزاداری ها  زنجان را به کربلای ایران مبدل کنند.

وی افزود : همکاران در مرکز تمام تلاش خود را از روز ها پیش آغاز کرده اند تا ذوق و خلاقیت خود را در یوم العباس به تصویر بکشند.

در ادامه آل یاسین معاون سیمای مرکز زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، گفت : 4 واحد سیار و 20 دوربین برای پوشش و ثبت این دسته اماده شده است.

وی افزود : نصب دوربین ها ، میکروفن ها ، تجهیزات مورد نیاز برای انتقال سیگنال های صدا و تصویر به فرستنده ها برای پوشش باشکوه و با کیفیت عزاداری های  حسینیان پایتخت شور و شعور حسینی در روز هشتم محرم حاصل تلاش تمامی همکاران در این مرکز است.

آل یاسین خاطر نشان کرد : صداو سیمای مرکز زنجان امروز با تمام ظرفیت نیروی انسانی و فنی خود آماده به تصویر کشیدن یوم العباس  است .

انتهای پیام /ک

صدا و سیمای مرکز زنجان در یوم العباس ثبت خاطره می کند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.