آمادگی پلیس ایلام برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به تدارک ویژه پلیس در ایام تاسوعا و عاشورای ابا عبدالحسین(ع) گفت: نیروی انتظامی به دنبال انتظام بخشی و حفظ آرامش مردم و دوستداران اهل بیت است.

آمادگی پلیس ایلام برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ جمال موسوی گفت:نیروی انتظامی در شهرستان ایلام همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)برقرای نظم و امنیت هیئت های عزاداری را در دستور کار خود قرار داده است.

موسوی با اشاره با آماده باش کامل یگان های اجرایی و نیروهای ستادی پلیس در سطح شهرستان ایلام افزود:تمام مراسمات عزاداری در سطح مساجد تکایا حسینیه ها و مسیر های عزاداری هیات ها در تاسوعا و عاشورا تحت پوشش انتظامی امنیتی و ترافیکی پلیس قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی از مردم خواست به منظور تسهیل در ترددها و حفظ آرامش عزاداری ها در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با پلیس همکاری داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با تقدیر از همکاری هیئت امنای مساجد،تکایا و هیات های عزاداری که از ابتدای عزاداری مردم در دهه اول ماه محرم با پلیس تعامل داشته اند، اظهار کرد:این روند در ایام تاسوعا،عاشورا و شام غریبان سالار و سرورشهیدان اباعبدا..والحسین(ع) ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

پلیس ایلام آماده  ایام تاسوعا وعاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.