برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایلام با رویکرد عاشورایی

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان ایلام گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی در ایلام برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایلام با رویکرد عاشورایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ محمدرضا شرف‌بیانی گفت: استان ایلام به عنوان یکی از استان‌هایی که نقش مهم و اساسی در دوران دفاع مقدس داشته است و هشت سال ایثار و مقاومت رابرای دفاع از مرزهای کشور را تحمل ودشمن را درعربده پیروزی با شکست مواجه نموده است شایسته برگزاری برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: شان مردم ایلام و ایام مقدس دفاع مقدس و تقارن زیبابا ایام محرم که انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از این مکتب سرخ است ما را در کمیته برنامه ریزی هفته دفاع مقدس بر آن داشته است که برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی در ایلام برگزار‌کنیم.

شرف‌بیانی اضافه کرد: رژه نیروهای مسلح، زنگ بازگشایی مدارس با عنوان زنگ دفاع مقدس، برگزاری مراسم روز سرباز، همایش بزرگ عشایرکه در ایام دفاع مقدس مرزبان شایسته و لایق برای جمهوری اسلامی ایران بوده‌اندو برگزاری همایش تخصصی زنان و دفاع مقدس برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس هستند که به اجرا در می‌آیند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در ادامه تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: غبار رویی مزار شهدا، اعزام و میزبانی راهیان نور، برنامه تجلیل از پیشکسوتان، دیدار با خانواده شهدا و نشست علمی و تخصصی پاسخ به شبهات دفاع مقدس نیز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایلام است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

برنامه های هفته دفاع مقدس در ایلام

برچسب ها: دفاع مقدس ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.