افشای کمک مالی هنگفت عربستان به گروهک تروریستی منافقین

وبگاه البوابه از حمایت مالی عربستان سعودی از گروهک تروریستی منافقین که شامل اهدای سه تُن شمش طلا می‌شود، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت خبری البوابه که در امان، پایتخت اردن، مستقر است با افشای جزئیاتی از کمک‌های مالی عربستان سعودی به گروهک منافقین اعلام کرد ریاض، سه تن طلا برای تامین هزینه‌های این گروه تروریستی در اختیار اعضای آن قرار داده است. 

یک عضو ارشد سابق گروهک منافقین در گفتگو با البوابه جزئیاتی از انتقال کالاهای گران‌بها به ارزش چند صد میلیون دلار از عربستان برای اعضای این گروه ارائه کرده است.

به گفته مسعود خدابنده، عضو ارشد پیشین این سازمان، دستکم چهار چمدان حاوی ساعت‌های مچی مارک رولکس نیز که همگی سفارشی ساخته شده بودند و تصویر ملک عبدالله (پادشاه سابق عربستان) برروی آنها حک شده بود، در یک مقطع تحویل این گروهک تروریستی داده شده است.

او می‌گوید در سال ۱۹۸۹ (یک سال قبل از حمله صدام به کویت) به همراه مسعود رجوی، سرکرده وقت گروهک تروریستی منافقین با اسکورت پلیس رژیم بعث عراق به عربستان سفر کرده و هنگام بازگشت دو چمدان هدیه شامل طلا و ساعت‌های رولکس با خود به عراق آورده‌اند.

البوابه در این گزارش آورده است: تأیید جزئیات سخنان این فرد دشوار است، امااین اولین روایت جامع از کمک مالی عربستان به سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به شمار می‌رود. 

این عضو سابق منافقین می‌گوید خود از نزدیک بر عملیات انتقال این محموله نظارت داشته است. وی همچنین می‌افزاید مقامات سعودی در زمان ریاست ترکی بن فیصل آل سعود بر دستگاه اطلاعاتی عربستان و دوران حکومت عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه سابق رژیم سعودی، دست کم 3 تُن طلا را به سرکردگان گروهک تروریستی منافقین تحویل داده‌اند. 

مسعود خدابنده که از مقامات ارشد امنیتی منافقین بوده است، همچنین در گفتگو با البوابه، فاش کرد عربستان سعودی از طریق شبکه‌های قاچاق و بازارهای سیاه از گروهک تروریستی منافقین به طور مخفیانه حمایت مالی می‌کند.

او در مصاحبه با البوابه در تشریح جزئیات کمک مالی عربستان به منافقین گفته است شمش‌های طلا و سایر کالاهای گران‌بها ابتدا از عربستان به بغداد منتقل شده و سپس با کمک تجار مرتبط با سعودی در بازار سیاه‌های امان (پایتخت اردن) فروخته می‌شدند. پس از انجام این معاملات، پول حاصل از آنها به حساب‌های مرتبط با اعضای منافقین در کشورهای دیگر ریخته می‌شده است.

انتهای پیام/

عربستان سه تُن طلا به منافقین هدیه داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
عربستان علنی تروریست به ایران میفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۸:۲۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
السلام علیک یا ثارالله ..... ولعن الله علی القوم الظالمین
مرگ بر معاویه زمان ....مرگ بر منا فق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
آدم چندشش میشه وقتی ب قیافه این زن نگاه میکنی.این موجود روی هر چی شیطانه سفید کرده.
Germany
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
کفر چقدر تاریک و وحشتناک !
صدام با بخشش چاههای نفت مردم فقیر
عراق !
حالا سعودی ها با شمش های طلا وپولهای نفت مردم محروم عربستان!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۶:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
همين دليل براي حمله به عربستان كافيه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
اگر3تن طلا نه مدت10سال تمام صادرات نفت عربستان راهم به تروریستها هدیه کنندخودشان راگول زداند ماجوانان ایرانی جلوی میلیون نفر تروریست درسوریه وعراق ایستادیم منافقین نزدیک مرزایران سکونت داشتند قدرت ابرازوجودنداشتند هریک ازماجوانان ایرانی جلوی1000تروریست منافق رشادت نشان میدهیم نشان خواهیم داد روی حرفمان میمانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر مریم رجوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
مرگبر السعود و منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
لعنت بر منافقین مریم رجوی و السعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
الگروهک التروریستی المنافقین السعودی
مرگ بر السعود و منافقین
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدایا به حق امام حسین (ع ) میشه یه روزی بهم توفیق بدی خودم سر مریم رجوی و این پادشاه نادان آل سعود و نتانیاهو را برای رهبرم هدیه ببرم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تن مظلوم انقلاب اسلامی هنوز از زخم ناجوانمردانه این شیاطین آزرده است، سرنوشت نهایی و نکبت بار آنها روشن است فقط خدایا آنرا آنقدر نزدیک بفرما که با چشم ببینیم و شکرش را بجای آوریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
آل سعود خائن و مریم رجوی خائن مرگ بر هر جفت این ها
آخرین اخبار