باحضور وزیر بهداشت؛

افتتاح پایگاه سلامت حضرت معصومه احمد آباد اردکان

رئیس مرکز بهدشت اردکان پایگاه سلامت حضرت معصومه احمد آباد اردکان باحضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛محمد پورهاشمی رئیس مرکز بهدشت اردکان در خصوص افتتاح همزمان سه طرح بهداشتی در اردکان گفت: طرح تحول سلامت در راستای خدمت بهینه و دسترسی آسانتر مردم به دریافت خدمات برنامه‌هایی داشته و یکی از برنامه‌های آن نوسازی و بهسازی مراکز قبلی است.

پورهاشمی افزود: خانه بهداشت احمد آباد اردکان کفاف جمعیت این منطقه را نمی‌داد و فضای بسیار کوچکی بود که با پیگیری‌های متعددی که انجام شد مقرر شد که یک جایگاه سلامتی و زمین مرکز به جای آن خانه بهداشت قبلی ساخته شودو با مساحت بیشتر و ظرفیت بهتر که داخل شهر و دردسترس مردم باشد.

پورهاشمی افزود: خانواده‌ی محمدی منزل پدری خود را وقف و در اختیار شبکه قرار دادند و دولت هم بر اساس برنامه‌هایی که داشت این ساختمان را ساخت تا مردم بتوانند از ان بهره برداری کنند.

وی ادامه داد: بعد از چند افتتاح در اردکان در همین راستا در عقدا ۲ مرکز بهداشت درمانی،خانه پزشک با پیگیری‌های مستمری که چندین سال صورت گرفت شبانه روزی شد و پزشکان کشیک در آن مرکز حضور دارند که از سوی شرکت ایفا سرام ۲ منزل پزشک هر کدام به مساحت حدود ۱۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان ساخته شد و امروز به بهره برداری رسید.

مسئول خانه بهداشت اردکان گفت: پایگاه سلامت حضرت معصومه احمدآباد با ۵۰۰ متر زمین و ۳۴۰ متر زیر بنا از سوی خیر نیکوکار و واگذار شده است که در حال حاضر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این طرح حدود ۳۸۰ میلیون تومان هزینه شده است که محوطه سازی آن تا ۲۰ روز دیگر کامل می‌شود و در اختیار شبکه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

پایگاه سلامت حضرت معصومه احمد آباد اردکان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار