کشتی گیر گتوندی در جهان خوش درخشید

 ورزشکار گتوندی مدال طلای کشتی فرنگی جهان را در اسلواکی را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهزاد جعفر زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند گفت: رقابت های کشتی فرنگی جهان از صبح دوشنبه در شهر تراناوا کشور اسلواکی با حضور ورزشکاران کشورهای روسیه، ارمنستان، بلغارستان، آلمان، چین، ازبکستان، قزاقستان، آمریکا، مجارستان، قرقیزستان، نروژ، سوئیس، الجزایر، کرواسی، کره جنوبی، صربستان، هند و فنلاند برگزار شد.

وی با شاره به درخشش ورزشکار گتوندی بیان داشت: امین میرزا زاده در وزن 130 کیلوگرم در دور نخست مقابل فاتح بوزکورت از ترکیه با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

جعفر زاده افزود: میرزا زاده در دور دوم سرخان ممدوف از آذربایجان را با نتیجه 10 بر یک شکست داد و در دور سوم با نتیجه 2 بر یک فرانز ریچتر از کشور آلمان را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند عنوان کرد: این نخبه کشتی ایران در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی زیبا و با نتیجه 9 بر صفر بکا ماکاریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و فینالیست شد و در دیدار نهایی توانست داوید اواساپیان از کشور ارمنستان را با نتیجه 5 برصفر شکست دهد و با اقتدار مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام/م

مدال طلای جهان بر گردن فرنگی کار گتوندی

برچسب ها: کشتی ، فدراسیون کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.