مرد شیطان صفت بازداشت شد + عکس

مرد 42 ساله‌ای که با آزار و اذیت کردن کودکان، موجب وحشت مردم آمریکا شده و لقب شیطان گرفته بود، سرانجام در دوم آگوست بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «پاول رابرت بوت» متهم ۴۲ ساله‌ با داشتن ۱۸ فقره اتهام از قبیل مزاحمت جنسی، تجاوز و در نهایت تجاوز جنسی به کودکان در دوم آگوست بازداشت شد. او به خاطر تمامی اقدامات کثیفی که انجام داده موجب وحشت مردم آمریکا شده است. مردم آمریکا لقب «شیطان» را به او داده اند.

«بوت» با حضور در دادگاه منطقه‌ای «پولک» به ۳ مورد تعرض درجه یک، یک فقره تعرض جنسی درجه یک، یک فقره تعرض جنسی درجه دو، ۶ فقره تعرض جنسی به کودکان و حمله و اختناق درجه چهار متهم شد.

مرد شیطان صفت بازداشت شد + عکس

وی با حضور در دادگاه ۱۰ آگوست در رابطه با تمام اتهامات اظهار بی گناهی کرد و همه‌ آن‌ها را انکار کرد، البته تقصیراتش به اینجا ختم نشد و او به جعل اسناد درجه یک، جعل اسناد درجه دو، سرقت درجه یک که در ۹ فوریه گزارش شده بود نیز متهم شد که در این سرقت او اقدام به دزدی از منزل صاحب کارش و استفاده از اموال مسروقه در خانه اش کرده بود؛ همچنین خسارت کامل ناشی از دزدی ۱.۲۷۴ هزار دلار است.

«بوت» در دادگاه منطقه «پولک» دستگیر و به ۱۰ سال حبس و ۲۶۶ هزار دلار بابت آزار جنسی کودکان و به علاوه ۴۵ هزار دلار بابت جعل اسناد جریمه شد. وی در ۵ سپتامبر با قرار وثیقه آزاد شد و دادگاه نهایی او در ۲۶ سپتامبر برگزار شد.

منبع: نوداد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
چهره اش چقدر وحشتناکه والا
آخرین اخبار