محدوديت‌های ترافيکی تاسوعا و عاشورا در همدان

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در استان همدان اعلام شد.

محدوديت‌های ترافيکی تاسوعا و عاشورا در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ‌علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا، عاشورا و مراسم سوم عاشورای حسینی را اعلام کرد.

وی درباره محدودیت ترافیکی در روز تاسوعای حسینی اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح به بعد و بعد از ورود هیئت‌های عزاداری به خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره) محدودیت تردد برای تمامی وسایل نقلیه همچون خودرو و موتورسیكلت در هسته مرکزی شهر همدان به اجرا خواهد درآمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد:به منظور سهولت در رفت‌ و آمد همشهریان تا حد امكان از ایجاد محدودیت در رینگ‌های دوم و سوم جلوگیری می‌شود و در صورت ورود هیئت‌های عزاداری به خیابان‌های دیگر غیر از ۶ خیابان اصلی نیز محدودیت‌های مقطعی ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت ترافیکی در روز عاشورای حسینی افزود: تردد تمامی خودروها اعم از شخصی و عمومی از خیابان‌های منتهی به سمت میدان امام(ره) از ساعت ۸:۰۰ تا پایان مراسم ممنوع است.

فکری ابراز کرد: تردد تمامی خودروها از سمت میدان فردوسی، میدان آرامگاه بوعلی‌، میدان شریعتی، میدان فلسطین، میدان عین‌القضاه، میدان شهدا، سه‌راهی انبار نفت به سمت محدوده مرکزی و میدان امام(ره) از ساعت ۹:۰۰ ممنوع است.

وی گفت: محدودیت‌های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر، تقاطع جانبازان، میدان امام حسین(ع) و میدان جهاد در زمان عبور دسته‌جات عزاداری اجرا می‌شود.

این مقام مسئول درباره محدودیت ترافیکی روز سوم عاشورای حسینی بیان کرد: ممنوعیت تردد کلیه خودروها اعم از شخصی از خیابان‌های منتهی به سمت میدان امام(ره) از ساعت ۸:۰۰ تا پایان مراسم و عبور دستجات اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد کلیه خودروها اعم از شخصی و عمومی از خیابان‌های منتهی به سمت میدان امام(ره) از ساعت ۹:۰۰ تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: تردد کلیه خودروها از سمت میدان فردوسی، میدان آرامگاه بوعلی، میدان شریعتی، میدان فلسطین، میدان عین‌القضاه، میدان شهدا و سه‌راهی انبار نفت در هنگام تردد هیئت‌های عزاداری ممنوع خواهد بود.

وی  از مردم درخواست کرد: از پارک خودرو در مسیر خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره)، میدان امامزاده عبدالله(ع)، میدان شریعتی، میدان فردوسی، میدان مفتح و میدان آرامگاه بوعلی خودداری کنند و در صورت پارک، خودرو توسط پلیس با جرثقیل حمل خواهد شد.

علی فکری خاطرنشان کرد: از تردد با موتورسیکلت در مسیر دستجات خودداری کرده و در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد خواهد شد بنابراین در صورت اجرای محدودیت‌های ترافیکی باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در تمامی شهرستان‌های استان برابر روال سنوات گذشته در مسیر تجمع و حرکت دسته‌جات عزاداری محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد و از تردد و پارک خودروها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ ش

اعلام محدودیت های ترافیکی در همدان

برچسب ها: ترافیک ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار