تکمیل ظرفیت سردخانه‌های مکزیک، اجساد تبهکاران را روانه سردخانه‌های سیار کرد

کشتار و قتل گروه‌های تبهکار مکزیکی به حدی زیاد شده است که سردخانه‌های شهر «گوادالاجارا» پر و مقامات ناچار شده‌اند اجساد را در کانتینر‌هایی که یخچال دارند نگهداری کنند.

تکمیل شدن ظرفیت سردخانه‌های مکزیک اجساد تبهکاران را روانه سردخانه‌های سیار کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایم، کشتار و قتل گروه‌های تبهکار مکزیک به حدی زیاد شده است که سردخانه‌های شهر «گوادالاجارا» پر شده اند و مقامات مجبور شده اند اجساد را در کانتینر‌هایی که یخچال دارند نگهداری کنند. مردم این شهر می‌گویند بوی تعفن این اجساد را حس می‌کنند و به این اقدام اعتراض کرده اند.

حدود ۱۵۷ جسد در یک سردخانه سیار بیش از یک هفته است که در حومه این شهر در حال گشت است. مقامات ایالت غربی «جالیسکو» که شهر گوادالاجارا در آن واقع شده است برای پیدا کردن راه حلی برای این مشکل مستأصل شده اند، زیرا قانون این کشور اجازه نمی‌دهد اجسادی که با جرائم خشونت آمیز مرتبط هستند سوزانده شوند. آن‌ها امیدوارند بتوانند یک قبرستان موقت با ظرفیت ۸۰۰ جسد برای این موارد بسازند.

مکزیک در ماه‌های اخیر جرائم بسیاری مرتبط با خشونت کارتل‌های مواد مخدر را ثبت کرده است. این کشور در سال ۲۰۱۷، ۲۹ هزار قتل را ثبت کرد. این آمار از سال ۱۹۹۷ که مکزیک ثبت اینگونه موارد را آغاز کرد، بیشترین تعداد بوده است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: قتل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار