سرهنگ طیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

شناسایی و دستگیری سارق موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت/ تبلیغات برای فروش موتورسیکلت‌های مسروقه در اینستاگرام + عکس

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران گفت: سارق جوان موتورسیکلت‌های سنگین پایتخت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی آقا طیبی رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت 13 روز شنبه (24 شهریور ماه) فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۹ مرزداران مدعی شد که موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی، سوزوکی مشکی_نارنجی رنگ وی که در پارکینگ منزلش پارک بود، به سرقت رفته است.

وی در ادامه افزود: زمانی که ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران دوربین‌های مدار بسته حوزه استحفاظی خود را مورد بررسی قرار دادند، متوجه شدند که یک دستگاه خودرو مگان و یک دستگاه خودرو وانت پیکان در حال سرقت یک موتورسیکلت سنگین از پارکینگ منزلی هستند.

شناسایی و دستگیری سارق موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت/ تبلیغات برای فروش موتورسیکلت‌های مسروقه در اینستاگرام + عکس

سرهنگ طیبی در ادامه با اشاره به بررسی پلاک خودرو مگان و شناسایی مشخصات مالک آن گفت: با اخذ دستور قضایی بابت بازداشت مالک خودرو که ساکن شهریار بود، اقدامات ماموران عملیاتی کلانتری برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری مالک 29 ساله خودرو مگان که متهم اصلی سرقت موتورسیکلت است، افزود: طبق اظهارات سارق، وی در ساعت ۳ بامداد روز شنبه(۲۴ شهریور ماه) وارد منزل و پارکینگ شاکی پرونده شده و به سرقت موتورسیکلت وی اقدام کرده است و با تخریب قفل موتورسیکلت، آن را با کمک همدستانش و به وسیله خودرو وانت پیکان از پارکینگ خارج و به پارکینگی در شهر اندیشه منتقل کردند.

شناسایی و دستگیری سارق موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت/ تبلیغات برای فروش موتورسیکلت‌های مسروقه در اینستاگرام + عکس

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران گفت: متهم اصلی (راننده مگان) به همراه همدستانش با شناسایی موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران و طی عملیاتی نسبت به سرقت آن‌ها اقدام می‌کردند. سارق پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را به یک مالخر اموال مسروقه در ستارخان، به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان می‌فروخت.

وی افزود: متهم با کمک شخصی به نام مملی که در شناسایی و تعمیر موتورسیکلت‌های سنگین تخصص داشت، اقدام به شناسایی و سرقت موتور‌های سنگین می‌کرد.

سرهنگ طیبی با اشاره به اینکه سارق با انتشار آگهی‌های فروش در فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام نسبت به فروش اموال مسروقه اقدام می‌کرد، گفت: متهم با استفاده از متن فروش موتورسنگین با سوئیچ و فاقد مدارک و زیر قیمت در صفحه اینستاگرام با انجام برخی تبلیغات اموال مسروقه را می‌فروخت.

وی در پایان گفت:مراحل قانونی بررسی این پرونده در حال انجام است و پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند نیز تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

دستگیری سارق موتورسیکلت‌های سنگین در مرزداران

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار