برگزاری آئین مذهبی یوم العباس (ع) در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: هم زمان با تاسوعای حسینی (ع) و با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی اندیمشک آئین مذهبی یوم العباس (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان داشت: آئین و تجمع سوگواری یوم العباس(ع) اندیمشک عصر امروز در میدان امام خمینی(ره) و با حضور ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) و عزاداران حسینی برگزار و مردم  حماسه ساز اندیمشک در عزای سالار شهیدان، گریسته و بر سینه می‌زنند.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امسال این آئین با شکوه  و معنوی با حضور دوچندان عزاداران سالار شهیدان در شهرستان برگزار می‌شود.

جهانگیری گفت: در پایان این مراسم نیز و با همکاری کمیته بانوان دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و موسسه خیریه مریم عذرا، آئین سفره داران باب الحوائج(ع) برگزار می‌شود و با برگزاری این آئین معنوی، بیش از 14 هزار غذای نذری میان عزاداران حسینی و اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان، طبخ و توزیع می‌گردد.

فرماندار اندیمشک افزود: در خصوص روز عاشورا با همکاری امام جمعه شهرستان، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری اندیمشک و دیگربخش‌های اداری و فرهنگی شهرستان، تمام تمهیدات مورد نیاز پیش بینی و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/م

آئین های عزای حضرت عباس برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.