سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تخریب 20 واحد مسکونی در استان گلستان بر اثر طوفان/ فوت و مفقود شدن 4 نفر در سیل روستای ارمیان از توابع شاهرود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در استان گلستان بر اثر وقوع طوفان به 20 واحد مسکونی در شهرهای علی‌آباد و آزادشهر و بندرترکمن خسارت وارد شده است.

6 استان کشور متاثر از سیل و طوفان/ تخریب 20 واحد مسکونی در استان گلستان بر اثر طوفانمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: 8 استان کشور از جمله استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سمنان،گلستان، خراسان، مازندران و همدان متاثر طوفان، سیل و رعد و برق هستند.

وی افزود: 75  امدادگران هلال احمر در قالب 21 تیم امدادی به 245 نفر در 9 شهر و روستا امدادرسانی کردند و به 45 نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه دادند و یک نفر را به مراکز امدادی منتقل کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر از 8 واحد مسکونی متاثر از سیل آب تخلیه کردند و 10 دستگاه چادر و 430 کیلوگرم نایلون در بین سیل زدگان توزیع کردند.

سلیمی بیان کرد:در استان سمنان بر اثر بارش شدید و ناگهانی باران در روستاهای ارمیان و قدس مشکلاتی گزارش و در مسیر جنگلهای ابر شاهرود تردد خودرو‌های عبوری مختل شده است که تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی گفت:در روستای ارمیان از توابع شاهرود 3 تن مفقود و یک مرد 60 ساله نیز به علت سیل و طوفان فوت کرده است.

وی افزود: همچنین در استان گلستان بر اثر وقوع طوفان آسیب‌هایی به چند واحد مسکونی در شهرهای علی‌آباد و آزادشهر و بندرترکمن ( روستاهای عرفان و سنگ‌درین متعلق به شهرستان علی‌آباد) گزارش شده که تیم‌های عملیاتی در منطقه حضور داشته و مشغول به امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد:در مجموع در استان گلستان تا این لحظه آسیب‌هایی به ۲۰ واحد مسکونی گزارش شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
کشور ما آماده بحران نیست. باید قبل بحران به فکر پیشگیری از آسیب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
خدا رحم کنه چه طوفانی
آخرین اخبار