علوی در حرم مطهر امام خمینی(ره)؛

عاشورایی بودن باید در عمل ثابت شود/اگر پشت سر مسئولان باشیم از امتحان با موفقیت بیرون می‌آییم

وزیر اطلاعات گفت: عاشورایی بودن باید در عمل ثابت شود و در سختی ها باید امتحان پس داد.

عاشورایی بودن باید در عمل ثابت شود/همه مسئولان در معرض امتحان قرار دارندبه گزارش خبرنگار  دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم عزاداری سالار شهیدان در حرم مطهر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اغلب مردم برده دنیا هستند، ادعای با حسینی و انقلابی بودن کار راحتی به حساب می‌آید، اما در عمل انسان‌ها، همه چیز مشخص می‌شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه شعار دادن هزینه‌ای ندارد، گفت: شعار دادن نه تنها هزینه ندارد بلکه کاسبی هم دارد. 

وی تصریح کرد: خداوند می‌فرمایند اینکه مردم ایمان بیاورند کافی نیست و آن‌ها را امتحان می‌کنیم. خداوند در قرآن فرموده است که ما ملت‌های قبل از آن‌ها را هم امتحان کردیم به همین خاطر همه باید امتحان دهند و گوهر وجودشان مشخص شود، امتحان روحانیون هم سخت‌تر است و مانند اولیاء الله است، از نظر قرآن زندگی عرصه امتحان پس دادن و آزمایش است.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: پیامبران هم امتحان پس دادند و ابراهیم نبی با قرار گرفتن در بیابان بی آب و علف، درون آتش و با بریدن گلوی فرزندش امتحان شد، انبیاء باید امتحان سخت تری پس بدهند و پس از آن‌ها همه کسانی که در سطح عالی قرار گرفتند باید امتحان سخت تری پس بدهند.

وی بیان کرد: هر ادعایی که بکنیم و بگوئیم انقلابی هستیم، عاشورایی هستیم در معرض امتحان قرار می‌گیریم و باید ثابت کنیم. عاشورایی بودن باید در عمل ثابت شود و در سختی ها باید امتحان پس داد؛ رسیدن به حکومت اسلامی در ادعا ثابت نمی شود.

علوی تصریح کرد: وقتی شعار استقلال و نه شرقی نه غربی سر می دهیم، دشمنان ما را تحریم می کنند و مورد هجمه روانی و اقتصادی قرار می دهند. 

وی افزود: اگر بایستیم و پشت سر مسئولان باشیم از امتحان با موفقیت بیرون می آییم اما اگر وحدت را از بین ببریم و مشکلات را به جای دشمن، به گردن همدیگر بیندازیم موفقیتی در کار نخواهد بود.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار