کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بارش باران در برخی مناطق کشور ادامه دارد/رگبار ،رعد و برق و وزش باد در آسمان پایتخت

گودرزی گفت:امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان های کشور رگبار باران،رعد و برق و وزش بادهای شدید پیش بینی می شود.

بارش باران در برخی مناطق کشور ادامه دارد/رگبار رعد و برق و وزش باد در آسمان پایتختفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سواحل شمالی و شمال شرق استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز بارش با شدت کمتری همراه خواهد بود.

وی افزود: همچنین امروز در مناطق شمال غرب و مرکز کشور رگبار باران،رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گفته گودرزی برای فردا در سواحل شمالی،دامنه های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان های قزوین،شرق تهران،سمنان و بخش های شمالی آذربایجان شرقی و غربی بارش با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: شدت بارش ها برای امروز در گیلان،غرب مازندران،غرب گلستان،دامنه های البرز واقع در غرب سمنان و شرق تهران و همچنین برخی نقاط خراسان رضوی شدیدتر خواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت افزود: امشب افزایش ابر،رگبار رعد و برق و وزش بادهای شدید برای تهران پیش بینی می شود.

گودرزی بیشینه دمای کنونی تهران را ۲۹ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: این درحالی است که فردا با کمی خنکی هوا بیشینه دمای استان به ۱۸ درجه سانتی گراد می رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تصریح کرد: در سه روز آینده برای بعدازظهرها و اوایل شب در شرق فارس،غرب و جنوب کرمان،شمال و شرق هرمزگان بارش باران پیش بینی می شود،ضمن آنکه در دو روز آینده در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل وزش بادهای شدید و به لحاظ دمایی در شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ۳ تا ۵ درجه ای دما را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیستانی
۲۰:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
مرکز بارورسازی میتونه این ابرها را تقویت کند و به سمت جنوب شرق کشور بکشاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
چرا ازمرکز کشور گزارش هوارا نمیدهید مثل امروزدراصفهان بعضی ازمناطقش ابری رعد برق .وزش باد
آخرین اخبار