نشانه‌های عشق واقعی در یک رابطه عاطفی

عشق، عاشق شدن، عاشقی کردن، معشوقه بودن و ... این‌ها شاید تعاریف کوچکی از یک احساس ناب و دوست داشتی و مقدس باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عشق، عاشق شدن، عاشقی کردن، معشوقه بودن، دل دادن و دوست داشتن فردی که حتی حاضرید جانتان را به خاطر او از دست بدهید.

این‌ها شاید تعاریف کوچکی از یک احساس ناب و دوست داشتی و مقدس است که به سراغ آدمی می‌آید و می‌تواند انواع و اقسام و جنبه‌های گوناگونی داشته باشد، اشتباه نکنید منظور ما از جنبه‌های مختلف عشق به خدا، عشق مادر به فرزند، عشق به جنس مخالف، عشق به خانواده و غیره است، اما مبحثی که باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد در این مطلب به آن بپردازد معرفی عشق و نشانه‌های آن در یک رابطه عاطفی است، پس پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را عاشقانه دنبال کنید!

همه چیز درباره عبارتی که لقب پرتکرارترین مطلب جستجو شده در گوگل را گرفت! / نشانه‌های عشق واقعی در یک رابطه عاطفی

عشق چیست؟

عشق حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است.

همچنین احساسی عمیق، علاقه‌ای لطیف یا جاذبه‌ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد، اما محدودیت در فکر و عملکرد دارد و می‌تواند در حوزه‌هایی غیرقابل تصور ظهور کند.

گاهی عشق بیش از اندازه می‌تواند شکلی تند و سخت و غیرعادی به خود بگیرد که گاه زیان‌آور و خطرناک است و گاه موجب احساس شادی و خوشبختی می‌شود.


این مطلب را از دست ندهید: هشدار‌هایی پیرامون روابط احساسی در محل کار


جمعی از محققان انسان‌شناس و نژادشناس آمریکایی طول مدت عشق را سه سال قلم داد کردند و معتقدند این حس نهایتاً سه سال دوام دارد. طول مدت عشق دیوانه وار نیز فقط ۷ ماه است و بعد از شدت آن کاسته می‌شود.

تحقیقات بیان می‌کنند افراد در دراز مدت کمتر پیش می‌آید که تا آخر عمر در کنار هم بمانند.

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق و لطیفی است که با حس صلح‌دوستی و انسانیت در تطابق است.

عشق نوعی احساس عمیق و عاطفه در مورد دیگران یا جذابیت بی‌انتها برای دیگران است.

در واقع عشق را می‌توان یک احساس ژرف و غیرقابل توصیف انسانی دانست که فرد آن را در یک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می‌کند، در واقع عشق نمای خارجی ندارد، بلکه یک احساس عمیق دوستی است.

با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو می‌کند: علاوه بر عشق رمانتیک که آمیخته‌ای از احساسات و میل جنسی است، انواع دیگر عشق مانند عشق عرفانی و عشق افلاطونی، عشق مذهبی، عشق به خانواده را نیز می‌توان متصور شد، در واقع این کلمه را می‌توان در مورد علاقه به هر چیز دوست داشتنی و فرح بخش، مانند فعالیت‌های مختلف و انواع غذا به کار برد.


بیشتر بدانید: همه چیز درباره هوش عاطفی‌ یا هیجانی (EQ) + کاربرد EQ در بهبود روابط زناشویی


همه چیز درباره عبارتی که لقب پرتکرارترین مطلب جستجو شده در گوگل را گرفت! / نشانه‌های عشق واقعی در یک رابطه عاطفی

جالب است بدانید؛ جملهٔ «عشق چیست؟» به زبان انگلیسی، "What is love"، در سال ۲۰۱۲ میلادی، پرتکرارترین عبارت جستجو شده به این زبان در جستجوگر گوگل بوده‌است.

معرفی نشانه‌های عشق واقعی در یک رابطه عاطفی

هر رابطه از چیز‌های زیادی مانند دوستی، جاذبه‌ جنسی، سازگاری فکری و البته عشق تشکیل شده است. عشق، آن چیزی است که رابطه را قوی و منسجم می‌کند. برخی از ما گاهی نشانه‌های عاشق شدن را در خود حس می‌کنیم.


این مطلب را از دست ندهید: با این فرمول معجزه آسا سکوت یخچالی زندگیتان را بشکنید


اما معنی عشق چیست و ویژگی‌های عشق واقعی کدام‌اند؟ از کجا باید بفهمیم که واقعا عاشق شده‌ایم یا نه؟

۱. عشق در نگاه اول درست نیست

در واقع عبارت «عشق در نگاه اول» چندان درست نیست، زیرا عشق چیزی نیست که فورا آن را حس کنیم.

پس آن جاذبه‌ قوی‌ای که مانند آهنربایی شما را به سمت فردی که تازه دیده‌اید می‌کشاند، چیست؟

این حس، شیفتگی و تعامل جنسی است. مادر طبیعت دُز بالایی از شیفتگی را در درون ما قرار داده است تا در ابتدا جذب یکدیگر شویم.


این مطلب را از دست ندهید: 17 ترفند ساده برای گرم کردن رابطه زناشویی تان


درست است که عشق شامل تعامل جنسی نیز می‌شود، اما با آن تفاوت دارد، زیرا عشق احساسی است که با گذشت زمان ایجاد می‌شود.

شهوت در یک لحظه به‌وجود می‌آید، اما عشق با گذشت زمان و وقتی ظاهر و باطن فرد مقابل را بهتر شناختید، تکامل می‌یابد.

۲. رابطه‌ بدون عشق رابطه‌ای تمام و کمال نیست

ممکن است که از نظر جنسی به‌ شدت جذب شریک زندگی‌تان شده باشید، اما شیفتگی شما به این معنا نیست که عاشق او هستید. اگر میان شما و شریک زندگی‌تان احساسات عاشقانه‌ای شکل نگرفته باشد، وقتی آتش جاذبه‌های جنسی خاموش شود، از او خسته می‌شوید.

۳. عشق برای کامل شدن به زمان نیاز دارد

رابطه‌ عاشقانه یک‌روزه ایجاد نمی‌شود. رشته‌های عشق با گذشت زمان به هم بافته می‌شوند و پیوندی قوی را شکل می‌دهند. عشق زمانی ریشه می‌گیرد که شما و شریک زندگی‌تان افکار، ترس‌ها، رؤیا‌ها و امید‌های مشترکی داشته باشید.


بیشتر بدانید: چرا عاشق می‌شویم؟


پس به این فرآیند اعتماد کنید و برای رسیدن به عشق عجله نکنید. عاشق شدن زمان‌بندی خودش را دارد و شما باید به آن احترام بگذارید و عجول نباشید.

همه چیز درباره عبارتی که لقب پرتکرارترین مطلب جستجو شده در گوگل را گرفت! / نشانه‌های عشق واقعی در یک رابطه عاطفی

۴. آیا فقط یک عشق واقعی وجود دارد؟

گاهی درباره‌ «تنها عشق زندگی» صحبت می‌کنیم، اما ما انسان‌ها طوری آفریده شده‌ایم که می‌توانیم بار‌ها عاشق شویم. اگر این ویژگی را نداشتیم هرگز نمی‌توانستیم پس از شکست عشقی دوران دبیرستان یا از دست دادن شریک زندگی‌مان پس از جدایی یا مرگ، دوباره خود را بازیابیم.

۵. عشق سخاوتمند است

در رابطه‌ عاشقانه‌ واقعی، بدون هیچ چشم‌داشتی به طرف مقابل خوبی می‌کنیم و هرگز حساب این را که چه کسی چه کاری برای دیگری انجام داده، نگه نمی‌داریم. شاد کردن شریک زندگی‌مان موجب می‌شود که خودمان نیز شاد شویم.

۶. همان احساس شریک زندگی‌مان را داریم

وقتی می‌بینیم شریک زندگی‌مان شاد است، ما نیز احساس شادی می‌کنیم. وقتی می‌بینیم او ناراحت یا افسرده است، ما هم حس خوبی نداریم و ناراحت هستیم. عشق موجب می‌شود که با حالت روحی و احساسی طرف مقابل، حس همدلی داشته باشیم.

۷. عشق به‌معنی سازش است

وقتی عاشق کسی هستیم، مشتاقانه سازش می‌کنیم تا نیاز‌ها یا خواسته‌های او را برآورده کنیم؛ اما برای این کار نیاز‌ها و خواسته‌های خودمان را قربانی نمی‌کنیم و طرف مقابل نیز نباید از ما انتظار داشته باشد که برای منفعت شخصی او، احساسات و نیاز‌های خودمان را قربانی کنیم، زیرا چنین رابطه‌ای عشق نیست، بلکه کنترل و سوءِاستفاده است.

۸. با احترام و مهربانی رفتار می‌کنیم

وقتی عاشق هستیم با یکدیگر با احترام و مهربانی رفتار می‌کنیم. هرگز به‌طور عمدی شریک زندگی خود را نمی‌رنجانیم یا به او بی‌احترامی نمی‌کنیم. وقتی در غیاب او درموردش صحبت می‌کنیم، طوری با گرمی از او می‌گوییم که شنوندگان می‌توانند عشق را در واژه‌های ما حس کنند. هرگز پشت سر شریک زندگی‌مان از او انتقاد نمی‌کنیم.

۹. به اصول اخلاقی و وجدانی پایبندیم

عشق ما به فرد دیگر موجب می‌شود که هم نسبت‌به او و هم در جامعه به اصول اخلاقی و وجدانی پایبند باشیم.


این مطلب را از دست ندهید: رمز و رازهای یک ازدواج موفق


حضور او در زندگی ما موجب می‌شود که سعی کنیم فرد بهتری باشیم تا او همچنان ما را تحسین کند.

۱۰. نگهبان تنهایی و خلوت یکدیگر هستیم

اگر عاشق باشیم، هرگز احساس تنهایی نمی‌کنیم، حتی وقتی که تنها هستیم. فکر کردن به فرد دیگر موجب می‌شود حس کنیم فرشته‌ نگهبانی داریم که همیشه همراه ماست.

۱۱. پیروزی‌های او موجب خوشحالی ما می‌شود، نه حسادت

وقتی شریک زندگی ما پس از تلاش فراوان در کاری موفق می‌شود، سرشار از حس شادی می‌شویم، طوری که گویی خودمان هم پیروز شده‌ایم.


این مطلب را از دست ندهید: ۹ ترفند طلایی برای عمیق کردن عشق بین زوج‌های جوان


هیچ حس حسادت یا رقابتی وجود ندارد و فقط شادی و لذت خالصی است که با موفقیت شریک زندگی‌مان به ما دست داده است.

۱۲. او همیشه در ذهن ماست

حتی وقتی برای کار، سفر یا مسائل دیگر برای مدتی از او جدا می‌شویم، فکرمان ناخواسته به سمت او منحرف می‌شود و با خود فکر می‌کنیم که او الان چه کاری انجام می‌دهد.

۱۳. صمیمیت جنسی عمیق‌تر می‌شود

عشق موجب می‌شود که رابطه‌ جنسی مقدس شود. عشق ورزیدن ما دیگر با روز‌های اول تفاوت دارد و اکنون عمیق و مقدس شده، معنی عشق میان ما به یک پیوند واقعی جسمی و ذهنی تبدیل شده است.

همه چیز درباره عبارتی که لقب پرتکرارترین مطلب جستجو شده در گوگل را گرفت! / نشانه‌های عشق واقعی در یک رابطه عاطفی

۱۴. احساس امنیت می‌کنیم

حضور عشق در رابطه موجب می‌شود که احساس امنیت داشته باشیم، طوری که انگار فرد مقابل پناهگاه امنی است که نزد او برمی‌گردیم و وقتی با او هستیم، احساس امنیت و ثبات می‌کنیم.

۱۵. حس می‌کنیم که دیده و شنیده می‌شویم

شریک زندگی ما، ما را آن‌طور که هستیم می‌بیند و همچنان عاشق ماست. ما می‌توانیم تمام جنبه‌های خود (چه مثبت و چه منفی) را به او نشان بدهیم و عشق بی‌قید‌وشرط او را دریافت کنیم و معنی عشق را لمس کنیم.


هشدار: شبکه های اجتماعی جایی برای عاشق شدن نیست!


او ما را به‌خوبی می‌شناسد و می‌داند که ذاتا چگونه انسانی هستیم. عشق به ما اجازه می‌دهد که خود واقعی‌مان را به طرف مقابل نشان بدهیم و در مقابل احساس آرامش دریافت کنیم.

۱۶. عشق به ما امکان می‌دهد که بدون ترس با یکدیگر دعوا کنیم

به‌خاطر حس امنیتی که در رابطه‌ عاشقانه‌مان داریم، می‌دانیم که می‌توانیم با یکدیگر بحث و جدل کنیم و این بحث‌ها موجب جدایی ما نمی‌شود. گاهی با یکدیگر مخالفت می‌کنیم، اما حس ناراحتی و رنجش را برای مدتی طولانی حفظ نمی‌کنیم، چون نمی‌خواهیم نسبت‌به شریک زندگی‌مان حس بدی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عشق ، روایط عاطفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
من هفت ساله عاشق یکی ام و الان چهار ساله ازدواج کردم اما بارم فراموشش نکردم چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۵:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
دو قسمت نوشتم ولی انتشار ندادید که قسمت پایانی وغمگین عشق پاک واز دست رفته خودم بنویسم که چطور پدرش با احساساتمون بازی کرد وباعث شد دخترش شب عروسیش خودش آتش بزنه پدره سکته کرد منم با لج بازی کردن با پدرم زندگیم فنا کردم الان من عذاب میکشم پدرم به هیچیش بر نخورد من فکر کردم اگه بفهمه به خاطر لجبازی با اون‌این کار میکنم تغییر کنه ولی بدتر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
من ۶ ساله ک عاشق یکی هستم و هر موقع میبینمش حس میکنم اون هم دوسم دارع
جالب ایجاس ک ن من میگم ن اون میاد بگه ولی خودم از رفتارش ی چیزایی فهمیدم
Germany
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
ینی نمیخای بری پیشنهاد بدی؟ 6سال داری به طرف فکر میکنی و میبینیش یه حسی داری؟ خود آزاری داری؟ برو پیشنهاد بده! حداکثر میگه نه! زودتر باید پیشنهاد بدی که اگه "نه" شنیدی اینجوری 6سال علافش نباشی!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۵:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
عشق کاری بازی نیست ای دل سر بباز ،زانکه گوی عشق نتوان زد به چوگان هوس،
عشق هرگز نمی میرد، کاش میشد جونمونم بدیم ولی با خاطرات عشقمون زندگی نکنیم.بزرگترین اسارتها،اسارت درخاطرهاست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
عشق یعنی تمام داشته های هرشخص زیبا تر از عشق واقعی وجود ندارد .ولی حیف که در این پروسه رویایی این نفرت است که سوت پایانو میزند
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۳:۲۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
عاااالی
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۰:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
کاش عشق مایم می دونست که چقدر عاشقشم ♥️♥️♥️♥️♥️
خدایا مارا به هم برسون
Iran (Islamic Republic of)
سرنوشت
۲۲:۳۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
یه بار ازدواج کردم و جدا شدم سالهاست که حسی به هیچکس نداشتم و فکر عشق و عاشقی از سرم رفته بود ولی الان عاشق دکترم شدم تو این موقعیت که کنکور دارم یه لحظه بدون فکر اون نیستم. دیگه نمیتونم درس بخونم دو هفته دیگه کنکور هس خدایا کمکم کن این چه عشقیه. کاش حداقل دکترم از عشقم خبر داشت یا میتونستم به کسی بگم. خودم دارم تو این عشق میسوزم چیکار باید بکنم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
من عاشق یکی هستم ولی نمیتونم به خانوادم بگم قبلا خواستگاری من هم آمپول خانوادم ردش کردن لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۸ دی ۱۴۰۰
من یکی رو خیلی دوست دارم عاشقشم ولی اون منو دوست نداره چه کار کنم دوستان یه کمک بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
اها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
حلنلد
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۱۵:۴۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سلام میدونید عشق خوبه همه بهش نیاز دارن ولی ما فقط میخوایم به طرفمون برسیم تا حالا فکر نکردیم بعدش چی یاد نگرفتیم این احساس عالی رو توی جهت خوب هدایتش کنیم چون عشق یواش یواش کمرنگ میشه ینی آتیشش میخوابه اون موقع اگه روابطمونو از قبل مدیریت نکرده باشیم شکست میخوریم عشق رویایی مون تبدیل به یک کابوس میشه متاسفانه به ما یاد ندادن چجوری عشق رو به احترام متقابل بدل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ماشناس
۲۲:۴۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنتت نکنه ؛فقط میتونم همینو بگم ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
ببین روی حرفم با توعه؛
الان خیلی پشیمونم که این کار و کردم ؛چون یه جورایی منم بعد از این همه سال ؛که فکر میکردم زندگیم خوبه ؛اونطور ی که فکر میکنم نبود ؛احساس میکنم از اول داشتم تقاص پس میدادم ؛الان تازه فهمیدم همین یه ماهه که این همه اذیت شدنم توی این ده ساله ؛عاملش تو و حس تو بود ؛خیلی غمگینم؛یه جورایی منم شبیه تو هستم ؛یه آدمی که داره دست وپا میزنه تا به خوشبختی برسه ؛ولی همش تلاشات بی نتیجه هست ؛
همیشه از خودم میپرسیدم آخه چی میتونه دلیلش باشه ؛
چرا من ؟!
مگه من چه بدی در حق کسی کردم که باید یه چیزی بلنگه ؛
الان فهمیدم این لنگیدنه ؛همش غصه خوردن تو وحس تو به من بوده؛
الانم خیلی ناراحتم ؛نمیدونم چکار کنم ؛درموندم ؛منم شدم مثل تو ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
این خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
لیسا بانوبامان
۱۴:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس م
۱۶:۵۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
الانم خیلی غمگینم که پسر خالم داغون شده ؛نمیدونم این پیام منو یه روزی میبینه و میخونش یا نه؟!
ولی از همین جا میخام برای پسر خالم بنویسم که ؛
پسر خاله من واقعا تقصیری نداشتم ؛من حتی تا قبل از اینکه بخام ازدواج کنم؛به مادرم گفتم ؛مامان پسر خالم من ازدواج کنم داغون میشه چون اون منو میخاد ؛ولی مادرم ؛البته مادرم هم تقصیری نداشت ؛گفت تویه خاستگار سمج برات اومده که هیچ رقمه بی خیالت نمیشه ؛و اگر به پسر خالتم بگم داری ازدواج میکنی ؛اونم میاد جلو ؛وبین این دو درگیری شکل میگیره؛ومنم که واقعا مستعصل بودم ؛چون خاستگارم گفته بود به بابام اگر دخترتون رو ندید من خودمو نابود میکنم ؛ما هم دلمون براش خیلی میسوخت؛چون واقعا دلش گیر من بود ؛ما هم چاره ای جز این مادرم ندید ؛که گفت اگر به پسر خالتم بگیم بیاد ؛هر دوشون تو رو میخان ؛و باهم در گیر میشن ومعلوم نیست چه اتفاق ناگواری بیفته این وسط؛
و آبرومون توی فامیل میره؛مادرمم از اون حرف پدر پسر خالمم خیلی ناراحت بود و گفت بی خیال پسر خالت شو ؛به من ؛و
گفت ؛خانواده خالت اذیتت میکنن ؛درسته پسر خالت تورو میخاد
ولی خالت اینها همش بهت تیکه میندازن؛
واذیتت میکنن؛
و اینکه خانواده خالت یه ذره ول خرج نیستن؛
وشما هم پرتوقع و ولخرج هستی ؛اینو مامانم راست میگفت من خیلی دست ودلباز و پول هدر ده هستم ؛
اگه کسی خساست داشته باشه انگار خفه میشم ؛واقعا دست
خودم نبست ;کلا ذاتن اینطورم ؛باید خوب بخورم وبپوشم ووو
کلا اهل تجملات هستم وچیزهای لوکس
مامانمم گفت الان عروسشون بشی ؛
میخان محدودت کنن اینو نخر واونو نخر وووو
گفت اذیت میشی دخترم؛
البته من کلا دختر قانعی هستم ولی خوب محدودیت زیاد اذیتم میکنه؛
بخاطر همین مادرم گفت فقط چیزی نگو به خالت اینها و دلایلشم گفتم واست؛فقط همین ؛وگرنه پسر خاله تو خیلی آقایی؛
البته مامانم گفت خالت دنباله عروس چادریه؛
گفت پسر خالت دختر چادری میخاد منم که چادری نبودم ؛مامانم میگفت تو از هیچ کس نمیکشی ؛ممکنه خانواده خالت زوربگن بهت ؛
عصبانی بشی و دعوا بشه ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس س
۲۲:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما بشدت خیانت کردی ، در حق اون کسی که باهاش ازدواج کردی با پنهان کاری ات و بکمک مادر محترم ات که می تونست حد اقل بعد از ازدواج شما رو تو مسیر درست قرار می داد با روحیات همسرت بازی شد ، و تمام دارائی شو یه چیزی بیشتر برداشتی در صورتی که در هر مرحله با صداقت می تونستی در حق کسی ظلم نکنی ، اون پسر خاله ی محترم ات هم بعد از ازدواج شما می تونست یه کم وجدان داشته باشه و شما رو به سمت طلاق هدایت نکنه ، یا حد اقل یه معذرت خواهی کوچولو می کردی از همسرت که با عشق و تلاش هدف اش تشکیل زندگی بود نه که لخت اش کنی و بی خبر رها کنی اش ، این بی خبری و بی صداقتی بزرگترین ظلمه که شما نمی دونم چرا اصلا اهمیتی نداره و تا ابد مدیون خانواده ی همسر سابق ات هسی چون باهاش دلیل رفتار ناسازگاری ات رو بیان نکردی و از دوست داشتن اش کمال سو استفاده رو کردی با خیال رسیدن به شخصی که دوستش داری ، متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس م
۱۶:۳۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
من خیلی ناراحتم برای پسر خالم ؛منم دارم عذاب میکشم که این همه سال یعنی مدت ده سال منو میخاسته و اذیت شده ؛
پسر خالم حق داشت ؛من باید برای اون بودم ولی الان بایه لج ولجبازی الکی بین خانواده هامون این طوری بشه ؛و ما چوبشو بخوریم ؛
من خیلی دوست داشتم به پسر خالم برسم چون یه عشق زمان بچگی بود
از بچگی همدیگرو دوست داشتیم اونم همش با نگاه ؛
البته پسر خالم یه حرکت هایی میزد واذیتم می‌کرد بعضی وقتها
ولی من اینقدر مغرور بودم توی دلم میخندیدم بهش ولی بروز نمیدادم که منم بهش علاقه دارم ؛پسر خالم راس میگه من واون باید سهم هم میشدیم
ولی الان ۱۰سال گذشته ؛البته من هیچ تقصیری نداشتم ؛منم خودم یه قربانی بودم ؛توی این قضیه ؛چون همش لج ولجبازی خانواده ها مارو از هم دور کرد ؛من میخاستم برم به پسر خالم بگم که قضیه این طوریه وباهاش بشینم وحرف بزنم ؛چون دوستش داشتم ولی گفتم خیلی زشته ؛پسر خالم راجع بهم فکر بد میکنه ؛ولی با اینکه میدونستم پسر خالم اینقدر مهربون بود ؛منو باور می‌کرد ؛واصن راجع بهم فکر بد نمیکرد ؛ولی خوب به عنوان یه دختر به نجابتم فکر کردم ؛و هیچ وقت بهش نگفتم ؛الان که فکرشو میکنم چقدر همه مون اشتباه کردیم ؛خیلی اشتباه؛به نظر من توی این قضیه همه مون به یه اندازه تقصیر کار بودیم ؛خیلی از این جریان ناراحتم و غمگین ؛چون الان احساس میکنم این وسط پسر خالم خیلی ضربه خورده؛ومن اصن روحمم خبر نداشته ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس س
۲۰:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
در آخر چی شد تونستین برسین به هم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
به نظر من اگه عشق کسی واقعی واقعی باشه ؛واز خدا بخاد کمکش کنه؛خدا معشوقشو بهش میده ؛گرچه راه عاشقی خیلی سخته و دردناک و تحمل زیاد میخاد؛ولی خدا بهش میرسونش ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
من میگم اگه آدم عاشق واقعی باشه ؛باید خودشو واسه معشوقش به آب وآتیش بزنه تا بدستش بیاره ؛نه اینکه به فکر شکستن غرورش باشه ؛برای یه عاشق غرور معنایی نداره پیش معشوقه؛
بعدش این از همه بدتره که ادعای دوست داشتن و عاشق بودن معشوقه تو داری بعد از ۱۰سال ؛که ازدواج کرده ؛و دوباره رفتی سمت معشوقت؛ولی بازیش بدی تا بلکه اگه یه دفعه گفت برو ؛ضایع نشی ؛وغرورت نشکنه؛
از همه بدتر اینه ؛
به نظر من انسان عاشق جرات داره ؛و میره حرفشو رک و پوست کنده میگه ؛حالا یا طرف میگه شناخت میخام یا میگه برو ؛
ولی اینکه بخای اذیتش کنی ؛مثلا که چی بشه ؛
خوب اذیتشم کردی ‌و خودتو معرفی نکردی ؛که عاشقشی؛به نظرت درسته؟؟
به نظرم این آقا داره اشتباه میکنه ؛نباید پنهان بشه ؛چون اگه معشوقش بفهمه که چه کسی هست ؛هیچی کم نمیشه ازش ؛فوقش میفهمه که یه نفر عاشقشه ؛همین ؛
ولی اینکه بخای بازی بدی معشوقتو خیلی دردناکه؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
منم یه دختریم که از بچگی پسر خالم منو میخاست ومنم بهش علاقه داشتم؛ولی اینقدر غد ومغرور و پررو بود ؛فکر کنم میخاست من برم خاستگاریش؛منم که یه دختر مغرورتر از خودش ؛اصن یه ذره بهش رو نمیدادم؛مثل خودش؛تا بفهمه یه من ماست چقدر کره داره؛آخه منم مثل خودش خیلی غرورم زیاده و رو نمیدم به کسی؛حالا هم خلاصش هی طول داد اینقدر وفکر کرد که من میخام تا آخر عمر برای ایشون بمونم تا اگه ایشون دوست داشت هروقت خاست بیاد خاستگاریم ؛و قبل از ازدواج من ‌۶ماه قبلش یه خاستگاری تلفنی الکی کرد که هیچ تعهدی رو بوجود نمیاورد ؛ و باباشم همش سنگ اندازه می‌کرد؛منم ۶ماه بعد از خاستگاری تلفنی ؛به خاستگاری ازدواج کردم که برام با همه جنگید ؛در حالی که اصن ۱درصد شرایط ازدواج رو نداشت ؛ومنم بخاطر همین که تلاششو کرد دیدم باید برای کسی بمیرم که برام بمیره ؛نه کسی که حتی اینقدر غرورش زیاده که از ترس اینکه جواب رد بهش ندم ؛مادرشو با تلفن انداخته بود جلوو؛تا بلکه نه ؛نشنوه از من :به قولی اول اوکی بگیرن ؛بعد بیاد خاستگاریم ؛
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۰۱:۲۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
عشق شکم سیر میخواد برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
به نظر من عشق شکم سیر نمیخاد؛
یه قلب عاشق و جرات میخاد ؛همین؛
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
عشق هم خوبه هم خیلی درد ناک و بد
وقتی که عشقت پرکن ‌‌میکنهاز عشق هیچی در زندگی قشنگتر و لذت بخش تر نیست
اما وای بحال وقتی که کسی رو عاشقانه دوست داری و در لغت راه زبان بهت میگه دوستت آره اما اصلا درکت نمیکنه و فقط هر لحظه برات جهنم میشه با این که تو در کنار عشقت داری زندگی میکنی
درکل من میگم عشق باید دو طرفه باشه
یه ضرب و المثل هست که میگه
عشق یه سره باعث درد سره
ولی با همه سختی‌ها تا عشق نباشه زندگی اون معنی واقعی ش رو ندارن برا همتون عشق پاک آرزو میکنم،❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس س
۱۹:۳۸ ۰۳ تير ۱۴۰۱
همون طور که میگی عشق دوطرفه است ، درک هم دوطرفه است ، حرفی که عاشقشم اما درکم نمی کنه چرته ، عشق سراسر گذشت هست ، کلمه ی درکم نمی کنه از دهان آدم های خود شیفته و سلطه گر می تونه گفته بشه ،
ضمنا کاش آدمائی که نسبت مناسبی مثل پدر مادر و داداش ندارن و صرفن شوهر خواهر یا شوهر دوست هستن نشینن پای درد و دل ینفر که داره تلاش می کنه رشد کنه و شل اش کنن ، این نوعی خیانت به زندگی آدم هاست نمیشه اسم شو کمک گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس س
۱۹:۴۱ ۰۳ تير ۱۴۰۱
آدما عقل دارن ، نمیتونی بگی یه چیزی هم خوبه هم بد ، اونم نشانه ی خودشیفتگی و گذشت نداشتن و کوتاهی فکر هست ، با عقل میشه بررسی کرد محاسنی که بیشتر میپسندی و معایبی که برات قابل تحمل ترند سرجمع میشن خوب ، و غیر اون میشه بد ،، چجوری فک می کنی یه چیزی هم خوبه هم بد ، بنظرم شما احتیاج دارید به آرامش بیشتری برسید ...
Iran (Islamic Republic of)
Razla
۰۰:۲۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من فقط می خوام بگم که هیچ وقت عاشق نشوید
Iran (Islamic Republic of)
جوونی داره میره
۱۶:۱۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
۲۴سالمه قصد ازدواج داشتم اما انقد شرایط اقتصادی بده که ادم پشیمون میشه ،چیز مهم اینکه دخترا خیلی باید مواظب خودشون باشن
اعتماد نکن به پسرا که میگن من عاشقتم فعلان،چون بیشترشون بعد اینکه به مقصودشون رسیدن ولشون میکنن میرن.یعنی واقعا خیلی دردناکه نامردیه...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
من یک پسر30سال هستم ازکودکی یک عشق کودکی داشتم شایدهم یک طرفه بوده احساس می کنم امامن ازکودکی خیلی عاشقش بودم حتاحاصرم همه چیزم جونم ازکوچکی فداش کنم قسمت نشودبهم برسیم 20سال گزشت 2تامون ازدواج بچه دارشدیم امامن همیشه احساس می کنم فقدیک جسدهستم بدون روح بااین که 10سال مذهبی واخیلی ادعای ایمان دارم اخرانگاربه خدانرسیدم اعتمادبنفسم رفته شخصیتم لطمه خوردازرفتارم وعصبانی واافسردگی تااواخرازخدادعاکردم خدایامن که بندتوازتومی خوام این حسرتوازدلم یک جوردربیاربه خدامعجزه شو دیک روزعشقم دیدم به من یک لبخندزدانگار روح دروجودم احیاشودهمه بیماریهان واعتمادبنفسم برگشت اتاانگارتازه خدارواقعن شناختم لان فقدعشق پاک من دربارش دارم انگاریک جورهست خدادراسمانهامنوبه اون رسانده بعد20سال الان من بهترین دوران زندگیم والذت ترین لحذات می کشم به همه چیزامیدوارشدم عشق پاک انسان رابه تکامل می رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
حسش خوبه ولی بعدش ن حسشو دوس داشتم
Iran (Islamic Republic of)
Zahra_omid
۱۰:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
عشق وجود داره وواقعا حسیه ک تنها عاشق واقعی درکش میکنه
اونایی ک از عشقشون گذشتن پس عاشق واقعی نبودن من از بچگی عاشق کسی شدم ک دوسم داشت ابراز کرد ی مدت ن گفتم و خیلی سخت بود سرد بودم عادت نداشتم ب کسی رو بدم ولی دلمو برده بود بالاخره بعد چند ماه منم ابراز کردم و تا الان بعد چندین سال از حسمون کم نشده و فقد داره زیاد میشه هیچوقت ناراحتم نمیکنه و اگ بحثی بشه سعی میکنه با آرامش بهم‌بگه در کل زندگی خوب داریم خداروشکر و الان نامزدم واقعا ایده آل منه و من از خدا بابت داشتنش ممنونم
ولنتاین مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
عشق واقعا مسخره و ساختگیه.
هیچ عشقی وجود نداره همش توهم و خیالات خودمونه بابا.
عشق فقط یکی است اونم عشق به خدای یگانه.
خدایی که لحظه مرگ کنارته.
در قیامت کنارته.
تو رو از عذاب و آتش دور نگه میداره.
بگو ببینم اون روزی که به گرفتاری مبتلا شدی
چه کسی جز خدای رحمان و رحیم به داد ما می‌رسه
حتی معشوقمونم ما رو تنها می‌گذاره.
پس فقط به خدا فکر کنیم و همانند علما و عرفای دینمان مقام سلوکی و درجات بالایی را به دست آوریم. و همانند شهدا
همه چیزمان را فدای خداوند کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
یک عاشق
۲۳:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
با سلام لطفا منو دعا کنید من توی شرایط خیلی سخت گرفتار شده می دعا کنید به عشقم برسم منم برای همتون دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
من یه دختر ۱۴ ساله هستم من عاشق یک پسر ۱۹ یا ۲۰ ساله شدم من اونو دوست دارم ولی نمیدونم اون منو دوست داره یا نه خیلی وقته نمی بینم خیلی عذاب می کشم من اونو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
من مینا هستم و عاشق همسرم قادر هستم و با دختر مون نیلای عزیز دلم زندگی هیجانی داریم همچنین زندگی واس همه جوانان ما ن ارزومندم
Iran (Islamic Republic of)
Moon
۱۵:۳۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
من ۱۹ سالمه و دیوانه وار عاشق یک مرد ۴۱ ساله شدم اما تفاوت سنیمون زیاده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
من 38 سالمه وبه این نتیجه رسیدم که عشق باید از روی عقل و دور از هوس شکل بگیرد تا ارامش و اسایش را به ارمغان اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام من یه خانم 35ساله هستم در سن14سالگی عاشق پسر 20ساله شدم 4سال باهم بودیم بابام منو بهش نداد اون ازدواج کرده دو پسر بزرگ 16و18ساله ویه دختر 10ساله داره من بد ازدواج اون سال84ازدواج کردم با دو تا پسر دارم از عشقمون 20گذشت ولی هر چند سال اگه از راه دور در روستا ببینمش اصلا زیاد نمیبینم بحر حال شبو روز انگار جلو چشمه نتونستم فراموشش کنم از دوریش خیلی عذاب میکشم
Afghanistan
باعث حسینی
۲۲:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
عشق ورزیدن، انسان را تکامل می بخشد، انسان را مبارز می سازد . پس عشق ورزید اا تکامل یابید. معنی واقعی زندگی را پی ببری من چهارسال است که عاشقم عاشق یک همصنفی دوره دانشگاهی ام اما تا هنوز باهم نرسیدیم ولی قول دادیم که با هرقسم حالت مبارزه می کنیم تا برسیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام.پسر ۱۹ ساله ای هستم دانشجوی پرستاری.نزدیک به یک ساله به یکی از همکلاسیام علاقه دارم بیشتر شیفته نجابتش شدم.الانم که بابت کرونا دانشگاها مجازیه و از قبل عید ندیدمش حسم برخاسته از هوس نیست.نمیدونم چطوری شروع کنم و بهش بگم با این شرایطی که اصلن نمیبینمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
من ۳ سال به شکل دیوانه وار عاشق دختر همسایمون بودم و قصدم هم ازدواج بود
اما خب نه پول داشتم نه خونه و نه ماشین، یه دانشجو ساده بودم.
میدونستم اگه به خانواده هم بگم مخالفت میکنن. پس خودمو زدم به اون راه
، ولی هر وقت میدیدمش تنم میلرزید و استرس داشتم
همیشه منتظر فرصتی بودم تا حتی شده از دور ببینمش
من نتونستم بهش ابراز عشق کنم، اشتباهم درست همین بود.
اون ازدواج کرد منم تنها موندم با کلی احساس.
بد موقعی عاشق شده بودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خوب اونم میدونست که خودتو به اون راه زدی ؛سر همین ازدواج کرد ‌رفت و داغشو گذاشت به دلت ؛
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۴:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
عشق جانم عاشقتم با تمام وجودم ای خوب ترینم
Iran (Islamic Republic of)
زھرا
۰۰:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
من 19 سالمہ و عاشق پسری 17 سالہ ھستم من عاشق نجابت او شدہ بودم ولی بھترین چیز این است کہ پاکدامن باشید و اگر عاشق شدید صادقانہ بہ طرف مقابل بگویید پسرہ اسمش آرمانہ و تو کرج زندگی میکنہ امیدوارم آرمان جان موفق باشی در ھمہ مراحل زندگی ات و امیدوارم حسمو یہ روز بفھمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
من ۲۲ سالمه و مشهد زندگی میکنم با کسی ۵ ۶ ماه تو رابطه ام که تهران زندگی میکنه ..خیلی دوسش دارم و دوسم داره ..چند روز همش نا امیده و افسردس میگه دوری داره سخت میشه..نمیدونم چیکار کنم به راهنمایی نیاز دارم :(
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۶:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. من 20 سالمه 6 ساله که با یه نفر دوسم خیلی همو دوس داریم عاشق همیم. پسر خیلی خوبیم هست. از لحاظ مالیم اوکی
ولی بابام از طرف خوشش نمیاد باید چیکار کنم که نظرش تغییر کنه
Australia
ناشناس
۰۶:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
۲۱ سالمه و در یک رابطه ۱ ساله هستم که همدیگرو خیلی دوس داریم و قصد شون از ابتدا جدی بوده و هست و در شهرهای مختلف زندگی می‌کنیم و از طریق اینستاگرام آشنا شدیم و اوایل خیلی خوب بود تا اینکه از گذشته اش فهمیدم و به شدت روی روحیه من تاثیر گذاشته بود و روی شناختم نسبت به ایشون دچار وسواس ذهنی شدم و هرروز دعوا میکنم من خودم شروع میکنم چون افکاری به ذهنم میاد که واقعا مسخره اند و باعث دل زدگی شدم ولی بازم برمیگردیم پیش همدیگر و تفاوت مذهبی هم وجود داره من نماز میخونم و دین اسلام رو قبول دارم اما ایشون نه و وقتی دعوا میکنم کلا میگن نمیخوام هیچوقت دین داشته باشم و من سر چیزهای مسخره همش دعوا میکنم خودم از خودم خسته شدم و واقعا میخوام بدونم راه حل چیه!؟ تموم کردن یا درست کردن خودم!
United States of America
هادی خان
۲۱:۱۳ ۱۱ تير ۱۳۹۹
عاقل باش
شما از لحاظ اعتقادی بهم نمی خورید، ادامه دادن رابطه فقط وقت تلف کردنه.
و زندگیتو تباه میکنی
Ukraine
Narges
۰۱:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
عشق ای عشق.
چهارساله عاشق یع نفرم دوسال بخاطر دلایلی باهم کات کردیم اون منو خیلیییی دوس داره منم خیلی بیشتر ازاون دوسش دارم .
نمیزارن ما به هم برسیم برامون دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
عشق؟
۲۰:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام عزیز م امیدوارم به خواستت برسی
Iran (Islamic Republic of)
Fardin
۱۱:۰۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سلام دوستان من ۲۰ سالم یه دختر ۱۵ ساله از من خوشش اومده اما من به یه سری دلایل خاص اونو نمیخوام اما برام عزیزه نمیخوام دلش بشکنه به نظرتون چی کار کنم؟راهنماییم کنید؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۳:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام عزیزم...ببین داداش گلم، تو این روابط هیچ چیزی به اندازه صداقت مهم نیس...اگه صادق نباشید، هرچی بیشتر پیش میره بد تر میشه...
پیشنهاد من اینه که یواش یواش بهش بگی که نمیخوام رابطه مون عاطفی بشه و بیا همون دوست و رفیق بمونیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
عشق مقدس است وعاشق اهل خیانت نیست.عاشق ناپاکی رابه حریم پاک ومقدس دل راه نمیدهد . هوس رانباید عشق نامید...
...۲۰ سالمه عاشق دختر ۱۵ ساله شدم .ثانیه به ثانیه براش فکر میکنم . چند بار هم دوستام خواستن برن بهش احساسم رو بگن ولی میترسم بگم عاشقتم اون نه بگه یا بخاطر شغل آیندم قبول کنه (دانشجوی دندان پزشکی )و به خاطر خودم نباشه... خلاصه داغونم
Iran (Islamic Republic of)
mona
۰۱:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام
من به کسی که دوسش داشتم گفتم و اون پسم زد الان میگم کاش بهش نمیگفتم
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۳:۴۱ ۰۳ دی ۱۳۹۸
خدایا جاناتان عزیزمو در پناه خودت نگهدار و پرنده دیگری با قباله پاک بجاش بهم هدیه بده .. آمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
آدمایی ک میگن دوست دارن اما حرفایی میزنن که میدونن برات ناراحت کنندس واقعا دوست دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
من از بچگی عشق تجربه کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
بهترین عشق دنیا مال منه
Iran (Islamic Republic of)
F
۱۳:۴۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
عشق ار نفرت شروع میشه و به عاشق بودن به پایان میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
عشق عشق عشق ۴۰ سالمه ۲۱ساله ازدواج کردم ۳ تا پسر دارم ولی متاسفانه دیگه عاشق همسرم نیستم توی تمام این سالها فقط از عاشق بودن زجرشو دیدم من و اون هیچ تفاهمی نداریم و فقط به خاطر بچه ها کنار هم موندیم ۳سال هیچ حس و عاطفه ای بهم نداریم و دلم یه عشق پاک و ناب و بی آلایش میخواد که منو به خاطر من بودنم بخواد دوست داشته شدن قشنگه عاشق شدن و معشوقه بودن شیرین و وصف نشدنیه لطفآ هر کسی که این پیغام رو میخونه واسم اون عشق رو بخواد از خدا ممنون
Poland
R
۰۹:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام من ۲۵ سالمه طلاق گرفتم دوتا بچه دارم شوهرم بهم خیانت کرد مجبور شدم طلاق بگیرم دوران راهنمایی ک مجرد بودم عاشق یه پسر بودم ک اونم واقعا بیش از حد دوسم داشت ما بخاطر دلایلی شرایط ازدواج باهمو نداشتیم عشقم سنش کم بود و من چون خانوادم مبخاستن بزور شوهرم بدن قسمت هم نشدیم من رفتم زن یه مرد پولدار شدم اونم رفت ادامه تحصیل داد ما از هم بی خبر بودیم تا اینکه بعد ده سال زندگی سخت من باعث شد طلاق بگیرم بگذریم ک چه بلاهایی سرم اومد ک طلاق گرفتم ،حرفم اینجاس ک عشق واقعی همیشه هست و فراموش نشدنیه من متاهل بودم اون مجرد، همه جا از من حرف میزده جویای زندگیم بوده برام ارزوی خوشبختی میکرده و به گوشم میرسید ، منم اونو فرلموش کرده بودم نمیخاستم به شوهرم خیانت کنم بعد طلاقم شمارشو پیدا کردم ، بهش پیام دادم خودمو معرفی کردم اول نشناخت اما بعد ک گفتم بعد دوازوه سال گفت شناختمت مگه میشه فراموشت کنم حالشو پرسیدم فورا نامه ای ک تو بچگیم براش نوشته بودمو نگه داشته بود برام فرستا چی دارم می بینم اون هنوزم عاشققم بود الانم ک دارم داستانمو براتون تعریف میکتم داریم قرار مدار عروسیمونو میزاریم مطمعنم من با اون خوشبخت میشم خلاصه بهتون بگم عشق واقعیم وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
من خانمی هستم ۳۳ ساله در ۱۵ سالگی عاشق مردی متاهل شدم طبیعتا خانواده من وشرایط زندگی اون باید باعث میشد که اینو کسی عشق تلقی نکنه ویک خواسته ی بچگانه وهوسی زود گذربدونن.من به خاطر این عشق ازخیلی موقعیتهای خوبی که میتونستم داشته باشم دور شدم وقضاوت خودم از خودم اینه که ادمی دیوانه و احساسی هستم تاسف من براینه که ای کاش با همون اقا ازدواج میکردم وبعداز مدت کوتاهی خودم به این نتیجه میرسیدم که اشتباه کردم وطلاق میگرفتم وبعد یه زندگی اروم وساده ای رو بت یه شخصی معمولی شروع میکردم تا اینکه عالم وادم دست به دست هن دادند تا من هرگز طعم زندگی با اونو نچشم وهمیشه زندگی پراز حسرت واه وای کاش ها رو داشته باشم والان زندگی موفقی دارم وخدارو شکر همسر بسیار مومن وخوب .ولی ....امان از عشق که دین وایمان ودنیا واخرتادمی رو به امتحان میگیره وچه بسا بساری از ما نتیجه خوبی از امتحان نمیگیریم.تنها با یاد خداست که میشه عشقی لذت بخش تررو جایگزین اون کرد که به گناه الوده نشد.m.y
United States of America
گونش
۲۲:۴۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
(آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا )عشق شهریار به معشوقه اش ثریا که عشقی نافرجام بود که وقتی بهش رسید که دیگه خیلی دیر شده بود...!
Iran (Islamic Republic of)
عشق؟
۲۰:۲۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام درکت می کنم
Turkey
Ks
۰۲:۳۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
من یه پسرو دوست داشتم همسایمون بود
وقتی بزرگ تر شدیم تو چهار شنبه سوری به خاطر این که براش آهنگ بفرستم شمارشو بهم داد.....
بعدش یزره که صحبت کردیم با خودم گفتم بزار بهش بگم دوستش دارم
گفتم ولی اون گفت که نمیدونه چی باید بگه ....
کلا آدم دوست داشته شدن نبود مثل این که
من الا ۱۶ سالمه و همین امروز در تاریخ ۳ اکتبر ۹۸ کلا از ذهنم بیرونش کردم نه با دل خوری اتفاقا براش دعا هم وردم برای خوش بختیش ...
کلا دخترا هستن که تو یه رابطه بیشتر آسیب میبینن
ولی من خوب موقعی خودمو نجات دادم و الان حالم خیلی خوبه و منتظر اتفاقای خوبم
ایشالا همتون به عشق الهیتون برسید
و خوش بخت و دولتمند بشید
ولی حواستون به آرزو هاتون باشه چون حتما بر آورده میشه
Iran (Islamic Republic of)
Sadegh
۱۱:۴۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
من ۲۳ سالمه عاشق دختر ۱۵ ساله شدم اون بود که شروع کرد دل منو برد رفتم خاستگاری اخرشم خونوادش گفت دختر من کوچیکه نمیدیم دختره هیچ حرفی از دوس داشتن نزده اما از چشماش میتونستم بخونم که اونم دوسم داره خلاصه هر کاری کردم نشد چون اخطلاف سن زیاد بود الانم دارم با درد و رنج بغض تنهای و خیلی چیزای دیگه فراموشش میکنم اومیدوارم بتونم از کارو زندگی اوفتادم خواب ندارم :( خدا نصیب هیچ کسی نکنه این احساس لعنتی رو :((
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۰۴ ۲۷ تير ۱۳۹۹
خب تو میتونی چند سال منتظر بمونی
میدونم سخته ولی منتظر بمون
Netherlands
ساینا
۱۹:۰۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
به نظر من عشق ینی اینکه خودتو بخاد نه اموالتو ...من 24سالمه ولی وقتی 16سالم بود عاشق شدم ولی اون منو بخاطر اموالم خواست نه خودم حالا داغونم که عشق چیه اصلا عشق وجود داره آیا پسری هست که واقعا عاشق بشه ...
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۶:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
عشق يعني پول داشتن كادو خوب خريدن يعني خرج كردن كسي كه پول نداره نبايد عاشق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
عشق زماني وجود داره كه در هر شرايطي فكرت پيشش باشه و بخير از دوست داشتنش انتظار ديگه اي نداشته باشي فقط و فقط عشق بدون چشم داشت...
Afghanistan
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
من هم نمی تونم بگم نمیدونم چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
عاشق بی حیانیست.
عشق مقدس است وعاشق اهل خیانت نیست.عاشق ناپاکی رابه حریم پاک ومقدس دل راه نمیدهد . هوس رانباید عشق نامید...
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۲:۳۰ ۰۵ تير ۱۳۹۸
عشق یعنی همه جوره پاش باشی و هیچ وقت تو بد ترین شرایط اونو تنها نذاری
Iran (Islamic Republic of)
تهمینه
۱۰:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
عشق رو من لمس کردم. همسرم واقعا عاشقمه و دوسم داره و مثل یک بچه ازم مراقبت میکنه و نگرانمه و خیلی چیزای دیگه و الن 5 ساله ازدواج کردیم و عشق بینمون شدید تر و واقعی تر شده.
Germany
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
عشق یعنی انتظار......
Iran (Islamic Republic of)
عشق?
۲۰:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام عزیزم زدی تو خال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام من چهار سال عاشق یکی بودم هر سال یه بار می دیدمش عید به عید جرعت نداشتم بهش بگم ولی هر وقت میدیدمش دستم می‌لرزید قلبم تن میزد امسال بهم گفت میخوام یه چیزی بهت بگم منم موندم گفتم بگو بهم گفت دوست دارم من اون موقع مخم کار نکرد گفتم برم دستشویی رفتم فکر کردم بعد اومدم منم بهش گفتم و تا الان که رابطه مون عالی بوده و بیشتر از خانواده خودم عاشقشم به همه پیشنهاد میکنم به عشقت بگو که دوسش داری ولش نکن دنبالش باش بعد جلوش قیافه بگیر
Iran (Islamic Republic of)
soma
۱۴:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام منم پنج ساله عاشق ی پسری هستم و الانم دیوانه وار دوسش دارم ولی اون از عشق من بی خبره خیلی سخته یکی و دوس داشته باشی ولی اون نسبت بهت هیچ حسی نداشته باشه و بی تفاوت باشه وقتی تو تو ی سلام کردن ساده تمام تنت میلرزه و لی اون هیچ عکس و عملی نداره واقعا عذاب اوره امیدوارم تمام عشق ها دوطرفه باشه وگرنه خ سخته
Iran (Islamic Republic of)
سلین
۰۰:۳۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
بی خبرش نذار بهش بگو هر چه زود تر
Iran (Islamic Republic of)
Mmmmmmm
۱۳:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
من از کسی خوشم میاد اما نمیدانم این حس عشق یاست نه ولینک خودم فکر میکنم عشقه ... این خیلی اذیتم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Fati@mfd
۰۲:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
عشق مقدس و زیباست ... اگر زیبا نبود خدا تو وجودمون قرار نمیداد
عشق هایی هستن که سالیان طولانی پابرجا میمونن حتی پس از مرگ
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۰:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
عشق مقدسه ولی دوستداشتن یه چیزی فراترازعشقه که هیچوخ ازبین نمیره
Iran (Islamic Republic of)
یه عاشق
۰۰:۰۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
از نظر من عشق یه نعمت الهی بی نظیر و فوق العادس
. من به هر کی که عاشقه احترام میزارم چون خودم یه عاشقم و درک میکنم چه حس قشنگیه . دمه همه عاشقا گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
من۱۸ساله عاشق یکی بودم اون بعدازیک سال عاشق هم بودیم بادختری که مادرش براش انتخاب کردازدواج کردولی من ۱۸ساله نه ازکسی خوشم اومده نه تونستم زندگی کنم وافسرده شدم وتمام مریضی های دنیا روگرفتم وهنوزهرشب برایش گریه میکنم


من سال ۸۰عاشق شدم وبعدازیک سال اون ازدواج کردوالان سال۹۸من هنوزبه اوفکرمیکنم وهرشب برایش گریه میکنم البته اون هم بادختری ازدواج کردکه مادرش براش انتخاب کرده بوددورادورمیشنوم زندگیش جالب نیست دودسال پیش مادرمنودیده بودگریه کرده بودگفته بودمن هنوزنتونستم دخترت رافراموش کنم وباخاست مادرم تن به این ازدواج داده بودم من هرگزبعدازاون ازکسی خوشم نیامده وخواستگارهای خیلی زیادی هم ردکردم والان چندساله افسردگی گرفته ام وخیلی ازمریضی های ناتوان کننده ی اعضای بدن راهم گرفته ام اماالان دیگه نه اونودوست دارم نه هیچ چیزی توی این دنیاوالان ۴۰ساله هستم ....
Spain
نوید
۱۲:۴۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
عشق
Iran (Islamic Republic of)
عشق
۲۱:۲۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
مخالفم با اینکه میگین عشق نهایت سه ساله ...من عشق واقعی دیدم. کسی رو میشناسم که ۴ سال دانشکاه دیوانه وار عاشق دختری بود براش همه کار کرد محبت و عشقش زبانزد بود ولی دختره با کس دیگه ای ازدواج کرد پسره داغون شد و کارش به دکتر و دوا رسید ...ولیبعد ۵ سال خودم شاهدم که اون‌پسر هنوزم که هنوز عاشق اون دختر و عشق از دست رفتشه هنوزم براش گریه میکنه و برای خوشبختیش دعا میکنه واقعا از تماشای چنین عشقی لذت میبرم و به قدرت خدا پی میبرم ... اون‌پسر از لحاظ مالی و ظاهری هیچچچچچ کمبودی نداره و توپه ... این عشق عشق واقعیه و میتونم بگم شاید از یک میلیون‌نفر یه نفر چنین عشقی داشته باشه .. ولی اون دختر لیاقتشو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۴:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
تو اون پسر دوست داری ولی اون به تو توجه نمی کنه تو باید بهش بگی که دوسش داری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
mrsana
۰۳:۲۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تماشای عشق قشنگه یا تجربش؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Kiw
۲۲:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
جفتش
اما اگه حسود نباشی
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
خوب معلومه که، تجربش خوبه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
عشق واقعی میخواهی نگاه کن به کربلا و عاشورا . نگاه کن به آنچه در دل زینب است نسبت به برادرش و مولایش تا معنای عشق را دریابی . نگاه عاشقانه اوست که جز زیبایی نمی بیند . عشق میخواهی ببین آنجا که شب عاشورا امام می فرماید بروید و پاسخ می شنود اگر صد بار در راهت کشته شویم از تو دست بر نمیداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
عشق واقعی میخواهی نگاه کن به کربلا و عاشورا . نگاه کن به آنچه در دل زینب است نسبت به برادرش و مولایش تا معنای عشق را دریابی . نگاه عاشقانه اوست که جز زیبایی نمی بیند . عشق میخواهی ببین آنجا که شب عاشورا امام می فرماید بروید و پاسخ می شنود اگر صد بار در راهت کشته شویم از تو دست بر نمیداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
عاشق خودشو فدای عشق میکنه اما هوسباز معشوقو مصرف نیاز خودش میکنه . هوسبازی های جنسی میان دختر و پسر عشق نیست هر چند شدید و شدیدتر بشه . عشق پس از ازدواج میتونه مقدس بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
عاشق خودشو فدای عشق میکنه اما هوسباز معشوقو مصرف نیاز خودش میکنه . هوسبازی های میان دختر و پسر تویه کوچه خیابان عشق نیست هر چند شدید و شدیدتر بشه . عشق پس از ازدواج میتونه مقدس بشه .
Iran (Islamic Republic of)
آتی
۱۱:۴۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
دقیقا عشق بعد از ازدواج مقدس تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
صرف عشق ملاک نیست . باید دید طرف عاشق چه چیزی شده عاشق مادیات یا عاشق چیزی پاک و مقدس ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عشق جان ادم را می گیرد وبه ریش همه می خندد
آخرین اخبار