پرداخت تسهیلات میلیاردی به کشاورزان خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت:۳۱ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی به بهره برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هاشم ولی پورمطلق رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: به منظور جبران خسارت سرمازدگی منابع اعتباری برای استان اختصاص یافت که از این محل، متقاضیان ۱۸ میلیارد تومان وام دریافت کردند.

وی گفت: برای ۲۰ طرح از سر فصل منابع سامانه بهینه یاب بخش کشاورزی از زمان ابلاغ آن تاکنون ۲۰ میلیاردتومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در شش ماه نخست امسال حدود ۱۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش‌های مختلف کشاورزی استان پرداخت شده است که این میزان تا پایان امسال به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.

ولی پور مطلق گفت: در ۶ ماهه نخست امسال حدود ۱۲۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال وسرمایه گذاری به متقاضیان بخش‌های مختلف کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی به پرداخت ۱۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان بخش‌های مختلف کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: این میزان تسهیلات مربوط به ردیف‌های مختلف اعتباری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ازمحل منابع مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: یک میلیارد تومان ازمحل تسهیلات مصوب برای مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان در این بخش پرداخت شده است.

وی اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را یکی دیگر از ردیف‌های اعتباری در بخش کشاورزی برشمرد و افزود: در شش ماه نخست امسال از این محل ۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی

 

پرداخت وام به کشاورزان خسارت دیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.