امام جمعه ارومیه:

مردم ایران با فشار اقتصادی و تحریم مورد امتحان الهی قرار گرفته‌اند

امام جمعه ارومیه گفت:مردم ایران با فشار اقتصادی و تحریم مورد امتحان الهی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با بیان اینکه مردم ایران نیز در حال حاضر از نظر فشار اقتصادی، تحریم و گرانی مورد امتحان الهی قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: این امتحانات برای آن است که خداوند واقعا انسان‌های خالص را از انسان‌های ناسره تشخیص دهد و اینکه آیا این مردم از پس این مشکلات پیروز بیرون خواهند آمد یا اینکه آخرت خود را به رفاه دنیایی خواهند فروخت.

وی ادامه داد: حفظ تمامیت ارضی در طول جنگ تحمیلی از افتخارات انقلاب اسلامی بود و در آن دوران هشت ساله به دنیا ثابت کردیم که مقتدرانه حضور داریم و از کشورمان دفاع می کنیم.

امام جمعه ارومیه گفت:تمام این اقتدار در سایه دین اسلام است و تنها با اقتدا به امیرالمومنین علی (ع) به دست می آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: نسل های آینده باید بدانند و متوجه باشند که مردم از جان خود گذشتند تا این مملکت و دین اسلام حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را در طول سال های متمادی به اثبات رسانده و در تمامی صحنه های حساس کشور حضور داشته اند.

وی بیان کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) باعث شد که عزاداری ها بسیار منظم و باشکوه برگزار شود و مسوولان هیات ها دقت داشته باشند که نقاط قوت و ضعف را برای سال های بعد شناسایی کنند.

انتهای پیام/ی


نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
اي خداهمه كشورها رابه اينجورامتحانها دچاركن تابرنده معلوم شود