فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش:

وحدت نیرو‌های مسلح تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت:وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم سان و رژه گفت:وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت:دفاع مقدس فرصت خود باوری عزت کرامت ، توانستن و پیروزی را به ایران اسلامی هدیه اورد و وحدت و یکپارچگی برای مقابله با دشمنان معنویت گرایی و هر گونه ابتکار عمل را از دشمنان سلب کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش، هفته جاری را بیانگر ایمان ملت و برتری اراده مردم نستوه ایران در مقابل نظام کفر دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به خیال باطل خود مبنی بر ساقط کردن نظام و تجزیه کشور دست پیدا نکرد و هیچ گونه امتیازی هم از ملت ایران نگرفت.

وی، دفاع مقدس را یک فرصت فوق العاده برای احیای نهضت حسینی و نهادینه سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی عنوان کرد و بیان داشت: با مقاومت مردم در مقابل متجاوزان هیمنه پوشالی و شکست ناپذیری دشمن فرو ریخت.

وی با بیان اینکه به واسطه دفاع مقدس برخی اصول و قواعد جدید به قوانین دفاعی کشورها اضافه شد افزود: در آن سال ها بسیاری از ظرفیت های کشورمان شکوفا شد.

حاجیلو، خدامحوری و ولایتمداری ملت ایران را مانعی بزرگ در برابر دشمن دانست و گفت: به واسطه وجود این روحیات در کشور هر گونه ابتکار عمل از دشمن مقابل ایران سلب شده است.

وحدت نیرو‌های مسلح تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت:در هشت سال دفاع مقدس برای ما ثابت شد که امام حسین چراغ هدایت بود.

امام جمعه ارومیه افزود:در هشت سال جنگ تحمیلی با تلاش مردم و نیروهای مسلح یک وجب از خاک کشور به دشمنان واگذار نشد و باید این مسیر را ادامه بدیم.

 
در حال تکمیل/م

مراسم سان و رژه در ارومیه

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.