سردار رحیمی:

رگبار بستن مردم بی سلاح نشانه قدرت نیست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رگبار بستن مردم بی سلاح نشانه داشتن قدرت و افتخار نیست و دشمن بداند که پاسخ حرکت تروریستی خود را خواهد دید.

رگبار بستن مردم بی سلاح نشانه قدرت نیستبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسمی که به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع دانش آموزان دبیرستان جوادالائمه ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: بهار زیباتری از بهار علم و دانش نیست، بهاری که می‌تواند دانش آموزان را به جایی برساند که به جز خدا چیزی نبینند که با تدبیر معلمان متدین این امر لحاظ می‌شود.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم گفت: محرم ماه خودسازی و ماه خدا است که بزرگترین کلام و بیان را برای ما به همراه دارد و آن امر به معروف و نهی از منکر است.

همچنین سردار رحیمی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس باید مرور شود که چگونه شهدای دانش‌آموز و دیگر رزمنده‌ها با دستان خالی با دشمن به مقابله پرداختند، کشور ما همانند اکنون در گذشته هم محاصره اقتصادی شده بود، اما در مقابل دشمن به تمام تسلیحات نظامی تجهیز بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم رژه نظامیان اهواز و بیان تسلیت به مردم گفت: شهادت جمعی از مردم عزیز و نظامیانی که در روز گذشته به درجه رفیع شهادت نایل شدند را تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه رگبار بستن مردم بی سلاح نشانه داشتن قدرت و افتخار نیست، افزود: دنباله و پشت پرده تمام این حوادث و جنایت‌ها و گروه‌های تروریستی، آل سعود است. آن‌ها پول می‌دهند و سلاح را در اختیار گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند و با تفکر آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم و خبیث خود اقدام می‌کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه 40 سال است با وجود تمام مشکلات و فشار‌های وارده از سوی آمریکا، امور کشور را به خوبی پیش می‌بریم، گفت: ما کوچکترین موارد و اقلام مصرفی خود را نیز وارد می‌کردیم و اختراع و ابتکاری نداشتیم، اما با وجود 40 سال تحریم و محاصره این امر حالا به دست فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه دشمن جواب حرکت دیروز خود را خواهد دید، گفت: دشمن منتظر پاسخ قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، ده نفر از بسیجیان ما را شهید کردند، ۴۰ تن از افسران عالی رتبه حزب دموکرات را به درک واصل کردیم، ما از خون شهدای خود کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ما در مسئله نانو، مسئله موشکی، هسته‌ای جزء چند کشور برتر جهان هستیم.

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز دشمن از طریق ماهواره، فضای مجازی و شبکه‌های خارجی سعی دارد تا فشار و جنگ روانی را بر مردم ما تحمیل کند و در کشور تفرقه بیاندازد.

سردار رحیمی در پایان گفت: آینده روشن کشور در دستان شما دانش آموزان است و با تلاش خود در حفظ و موفقیت کشور کوشا باشید و آینده ایران را بسازید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار