قایقرانان هرمزگانی در اردوی تیم ملی

دور جدید تمرینات تیم ملی قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال ایران صبح امروز با حضور قایقرانان هرمزگانی در دریاچه آزادی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،دور جدید تمرینات تیم ملی قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال ایران صبح امروز با حضور قایقرانان هرمزگانی در دریاچه آزادی تهران آغاز شد.
کیانا کمال زاده در بخش کایاک رده سنی جوانان و سارا کاظمی در بخش کایاک رده سنی زیر ۲۳ سال دو قایقران هرمزگانی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور ۱۸ قایقران در دو بخش کایاک و کانو تا ۲۲ مهر در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد.
کیانا کمال زاده از هرمزگان، سارا حسینی از تهران، نرجس کارگرپور و الناز شفیعیان از گیلان و سما یاسمی از کرمانشاه در بخش کایاک و مائده شورگشتی و زهرا مطهر از تهران، پرستو مهنما و هدیه خیرآبادی از آذربایجان شرقی در بخش کانو نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام جوانان هستند.
همچنین سارا کاظمی از هرمزگان، سمن سلطانی و ساجده بدراقلی تبریزی از تهران، آرزو حکیمی از همدان و مهسا آذری از گیلان در بخش کایاک و مهسا کهنسال از خوزستان، آتنا رئوفی و پریسا محمد زاده از گیلان و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه در بخش کانو نفراتی هستند که به اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام زیر ۲۳ سال دعوت شدند.
انتهای پیام/ب

آغاز اردوی تیم ملی قایقرانی با حضور پاروزنان هرمزگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.