استقرار خدام اربعین حسینی در مرز شلمچه

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت:۱۳ هزار خادم در ۴۰۵ موکب حسینی در مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مکی یازع رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت:مواکب حسینی از ۱۰ مهر ماه در شلمچه مستقر می‌شوند و از ۱۹ مهرماه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزشلمچه آغاز می‌شود.

وی به صدور شناسنامه برای مواکب حسینی در مرزشلمچه اشاره کرد و افزود: طبق پیش بینی انجام شده برای همه خادمان کارت شناسایی برای تردد آن‌ها صادر می‌شود.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه به تردد ۳۷۷ هزار تبعه خارجی از ۹۳ کشور برای حضور در حماسه عظیم اربعین حسینی سال گذشته از مرزشلمچه اشاره کرد و ادامه داد: در اربعین حسینی سالجاری نیز مرزشلمچه تنها گذرگاه تردد زائران خارجی برای شرکت در اربعین حسینی اعلام کرد شده است.

یازع گفت:با هماهنگی انجام شده و خدمات رسانی بهتر به زائران بخصوص اتباع خارجی ۱۵ موکب توسط اتباع خارجی از جمله افعان‌های مقیم ایران در شلمچه برپا می‌شود.

وی افزود:مواکب حسینی در محدوده تعیین شده در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی شلمچه مستقر خواهند شد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه به ساخت جاده ویژه برای تردد زائران اربعین حسینی توسط منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت:زمین‌های اختصاص یافته و موقعیت آن‌ها در سال آینده بعد از اربعین در اختیار مواکب قرار می‌گیرد.

مرز‌های شلمچه و چذابه در خوزستان از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.

انتهای پیام / د 

حضور ۱۳ هزار خادم اربعین حسینی در شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.