معاون فرماندار همدان خبر داد؛

احداث خط جدید فاضلاب شهری در همدان

معاون عمرانی فرماندار همدان از احداث خط جدید فاضلاب شهری در همدان خبر داد.

احداث خط جدید فاضلاب شهری در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا زمانی، معاون فرماندار همدان در کارگروه مدیریت پسماند های شهرستان همدان گفت: احداث خط جدید فاضلاب شهری از سه راه فرهنگیان تا میدان سردار همدانی با همکاری شرکت آب و فاضلاب و شهرداری همدان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در مرحله تخصیص اعتبار است،گفت: با توجه به وجود کارخانه جات، ادارات، باغ رستوران های متعدد در این مسیر و شکل گیری راه گردشگری و تجاری جدید لزوم احداث بیش ار پیش این خط فاضلاب احساس می شود.

معاون عمرانی فرماندار همدان با اشاره به پسماند و ضایعات روستایی انصار امام تاکید کرد: شهرداری مریانج و دستگاههای متولی ورود پیدا کرده و با معضل پسماند و تعرض به حریم جاده انصار امام برخورد کنند.

زمانی با اشاره به مدیریت پسماند و زباله های روستایی گفت: دهیاری های باید زباله های خود را برای دفن بهداشتی و اصولی به شهرداری جورقان و فامنین تحویل دهند.

وی با اشاره به معضل شیرآب های سایت پسماند شهرداری همدان ادامه داد: با اجرای حوضچه های آبریز و شیرآبه که بخشی اجرایی و بخشی در مرحله انتخاب پیمانکار است، معضل شیرآب های سایت پسماند شهرداری همدان رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ د.ا

خط جدید فاضلاب شهری در همدان احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار