استاندار قم عنوان کرد؛

همسو بودن موسسات مالی و اعتباری با سیاست های توسعه ای قم

صادقی گفت:بخش های خصوصی مالی و اعتباری با ارائه گزارش عمکلرد خود و حرکت همسو با سیاست های کلان استان می توانند نقشی اساسی در توسعه استان ایفا کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سید مهدی صادقی استاندار قم  در دیدار با اعضاء هیأت مدیره بانک مهر اقتصاد استان قم، به اهمیت نقش بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بخش خصوصی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بخش های خصوصی مالی و اعتباری با ارائه گزارش عمکلرد خود و حرکت همسو با سیاست های کلان استان می توانند نقشی اساسی در توسعه استان ایفا کنند.

صادقی با تأکید بر وجود منابع مالی استان در بانک های مختلف و سپرده گذاری مردم در موسسات مالی و اعتباری استان، ادامه داد: ضروری و منطقی است که این موسسات بخشی از این منابع مالی را برای توسعه استان صرف کنند.

استاندار قم با بیان لزوم حمایت بانک ها از کارآفرینان و ارائه تسهیلات مناسب به متقاضیان،اضافه کرد: در نحوه پرداخت تسهیلات به طرح های کارآفرینی ضمن نهایت همکاری و تسهیل با متقاضی، به موضوع اجرایی بودن و جوانب مختلف طرح های اشتغال و تولید توجه کامل شود.

در این جلسه بهروز درخشان مدیر عامل بانک مهر اقتصاد قم نیز با ارائه آماری از فعالیت ها و تسهیلات پرداخت شده در طول سالهای گذشته به متقاضیان،عنوان کرد: بالغ بر 7 هزار فقره وام بانکی در عناوین مختلف با مبلغی در حدود 2782 میلیارد ریال طی 6 ماه اول سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است.

وی به اهمیت رعایت مسائل شرعی و قانونی در عقود بانکی اشاره کرد و افزود: بیش از 400 هزار نفر ساعت آموزش با حضور کارشناسان مذهبی و حقوقی و نیز حضور روحانیون در شعب بانک برای رفع شبهات در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

موسسات مالی و اعتباری با سیاست های توسعه ای استان همسو باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.