مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خبر داد؛

تردد 92 هزار زائر از مرز بین المللی مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در دهه نخست ماه محرم (19 تا 28 مهرماه) نزدیک به 92 هزار زائر از مرز بین المللی مهران (ورود و خروج) به ایران و عراق تردد کرده اند.

تردد 92 هزار زائر از مرز بین المللی مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:نورالله دلخواه  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه پایانه مرزی مهران با تمام امکانات آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است، عنوان کرد: پایانه مهران بیش از 100 گیت خروجی دارد که در حال حاضر امکان تردد در این تمامی آن ها برقرار است.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تسهیل خروج و ورود زائران اربعین از مرز مهران فراهم است ضمن اینکه نقاط حادثه خیز مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شناسایی شده و تا قبل از اربعین ایمن سازی می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدام های انجام شده در ورودی شهر و پایانه مرزی مهران ادامه داد: یکی از مشکلات سال های گذشته نبود پارکینگ ناوگان عمومی و اتوبوس بین شهری بود که در این خصوص کارهای مناسبی برای رفع مشکلات این حوزه انجام شده است.

دلخواه در خصوص جا به جایی زائران نیز در این ایام یادآورشد: تدارکات کافی برای مهیا بودن وسایل نقلیه عمومی برای جا به جایی زائرین عتبات عالیات قبل از برگزاری کنگره بزرگ اربعین با انجام فراخوان صورت می گیرد و در این خصوص از ظرفیت سایر استان ها همانند سال های گذشته استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کسانیکه گذرنامه و ویزا ندارند به مرز نیایند، اضافه کرد: کسانیکه مدارک قانونی نداشته باشند بطور حتم به استان خود برگشت داده می شوند.

انتهای پیام/ د

تردد زائران از مرز مهران

برچسب ها: اربعین ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.