۲۱۹ خانوار مددجوی خراسان شمالی صاحب‌خانه شدند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه امسال ۲۱۹خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی صاحب مسکن شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به ساخت ۲۱۹ مسکن مددجویی در سال جاری، گفت: ۱۵۰ مورد از این واحد‌ها روستایی و ۶۹ واحد شهری هستند.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها را دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: امسال ۶۴۳ مورد خدمات عمرانی شامل ساخت ۲۱۹ مسکن شهری و روستایی، تعمیر و بازسازی ۳۱۳ واحد مسکونی مددجویی و ساخت ۶۰ سرویس بهداشتی به مددجویان ارائه شد.

اهرابی بابیان اینکه برای امسال ساخت ۵۴۵ واحد مسکونی برای مددجویان پیش‌بینی‌شده است، گفت: از مجموع واحد‌های پیش‌بینی‌شده ۱۸۵ واحد برای مددجویان شهری و ۳۶۰ واحد نیز برای خانوار‌های مناطق روستایی احداث می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۰۴ واحد شهری و روستایی مددجویان نیز در دست‌ساخت است که به‌ زودی به مددجویان واگذار می‌شود.

وی گفت: اعتبارات مسکن مددجویان در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود این در حالی است که امسال این رقم به ۱۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.
اهرابی در ادامه افزود: امسال ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی و ۷۸۰ میلیون تومان از محل صدقات پرداختی مردم و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام / ب

امسال ۲۱۹خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی صاحب مسکن شدند

برچسب ها: کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.