اتمام بهسازی ترمینال فرودگاه اراک تا پایان ۹۷

مدیر فرودگاه اراک گفت: کار بهسازی ترمینال فرودگاه تا پایان سال خاتمه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم حسین‌نسب مدیر فرودگاه اراک گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی فرودگاه اراک بهسازی و مناسب‌سازی ترمینال بوده است که از ۲ سال گذشته این امر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ظرف سه تا چهار ماه آینده کار بهسازی داخلی ترمینال اتمام می‌یابد، افزود: با توجه به اینکه در این راستا هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد و شرکت فرودگاه‌ها منابع مالی لازم را تامین کرده است، کار به سرعت در حال انجام است و تا پایان سال رسما کار بهسازی ترمینال از نظر فضای داخلی و بیرونی به پایان می‌رسد.

حسین‌نسب گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این بهسازی ترمینال افزایش ظرفیت بوده است که با اقدامات انجام شده ظرفیت پذیرش مسافر در ترمینال ۷۰ درصد افزایش یافته است، همچنین ترمینال از یک قالب تک‌وجهی که تنها پرواز داخلی بود به ساختاری دووجهی داخلی و خارجی تبدیل شده است و برای بهره‌برداران نیز فضای مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در کنار بهسازی و افزایش ظرفیت، زیباسازی فضا نیز در اولویت کار ترمینال بوده است که در حال انجام است، افزود: مجموعه اعتبارات در نظر گرفته شده برای بهسازی ترمینال فرودگاه اراک ۴ میلیارد تومان بوده که از اواسط سال ۹۵ تخصیص منابع مالی انجام گرفته و کلیه اقدامات بهسازی، افزایش ظرفیت، زیباسازی، سیستم تاسیسات مدنظر گرفته قرار گرفته است.

مدیر فرودگاه اراک اضافه کرد: در کنار بهسازی ترمینال، احداث ساختمان‌ها جانبی و امنیتی نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی مجموعه فرودگاه است که در حال انجام شدن است.

انتهای پیام/ب

بهسازی ترمینال فرودگاه تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.